AizvērtIzvēlne
Sākums
Atrasti 2 rezultāti

sporta menedžmenta pētniecība

tirgzinību apakšnozare par sporta nozares un tās elementu – valsts, pašvaldību, nevalstisko sporta organizāciju un uzņēmumu – vadību, veicot plānošanu, organizēšanu, koordinēšanu, motivēšanu un kontroli

Atjaunots 2024. gada 10. aprīlī, Signe Luika

sporta mārketinga pētniecība

tirgzinību apakšnozare par sporta preču vai pakalpojumu ražošanu, pārdošanu, izplatīšanu un reklamēšanu, lai apmierinātu klientu vajadzības un sasniegtu uzņēmēja mērķus

Atjaunots 2023. gada 25. aprīlī, Signe Luika

Šobrīd enciklopēdijā ir 5325 šķirkļi,
un darbs turpinās.
  • Par enciklopēdiju
  • Padome
  • Nozaru redakcijas kolēģija
  • Ilustrāciju redakcijas kolēģija
  • Redakcija
  • Sadarbības partneri
  • Atbalstītāji
  • Sazināties ar redakciju

© Latvijas Nacionālā bibliotēka, 2025. © Tilde, izstrāde, 2025. © Orians Anvari, dizains, 2025. Autortiesības, datu aizsardzība un izmantošana