K. Hūns visvairāk strādāja glezniecībā praktiski visos žanros, bija arī lielisks zīmētājs un viens no sava laika izcilākajiem akvarelistiem. Daudz strādāja vēsturiskajā glezniecībā, tomēr jau kopš studiju gadiem pievērsās sadzīves žanram, sevišķi pēc atgriešanās no Parīzes (1871).
“Bērtuļa nakts priekšvakarā” un “Bērtuļa nakts aina” ieņem nozīmīgu vietu 19. gs. 60. gadu Krievijas vēsturiskajā glezniecībā.
Sadzīves žanrā – galvenokārt mazformāta darbos – K. Hūns atveidoja amatnieku, zemnieku, t. i., latviešu, krievu, franču, itāļu vienkāršās tautas dzīves ainas, tostarp ģimenes dzīves mirkļus: “Tautas svētki Kokmuižā” (1855, Latvijas Nacionālais mākslas muzejs, LNMM), “Ādu skalošana Šartrā” (Промывка шкур, 1866, Valsts Krievu muzejs, Государственный Русский Музей, Sanktpēterburgā), “Itāļu pagalmiņš” (1871, LNMM), “Iekritis!” (Попался!, 1870–1875, Valsts Tretjakova galerija, Государственная Третьяковская галерея, Maskavā), “Laimīgā māte” (1875, privātkolekcija Eiropā). Žanriskā ievirze piemīt arī dažiem portretiem (“Jaunā čigāniete”, 1870, LNMM). Ar sadzīves žanra darbiem K. Hūns ir tuvs 19. gs. otrajā pusē aktuālajam sociālajam reālismam (“Zemnieki atpūtā”, 1874, LNMM; “Pārceltuve pār Samarku”, Переправа через Самарку, 1874, atrašanās vieta nav zināma).
K. Hūns gleznoja gan brīvi izvēlētus modeļus, šo darbu kompozīcija brīvāka, raksturojums intīmāks (“Sievietes portrets (melnā tērpā)”, 1871, LNMM), gan pasūtījuma portretus (“Veras Soldatjonkovas portrets”, Портрет Варвары Григорьевна Солдатёнковой, рождённой Филипсон, 1873, Uzbekistānas Valsts mākslas muzejā, Oʻzbekiston Davlat Sanʼat muzeyi, Taškentā).
Būtiska vieta viņa radošajā mantojumā pieder etnogrāfijai, kas 19. gs. bija aktuāla gan Eiropā, gan Krievijā. Jau studiju laikā (ap 1856–1857) K. Hūns tika pieaicināts Gustava Pauli (Theodor Gustav Pauli) izdevuma “Krievijas tautu etnogrāfiskais apraksts” (Description ethnographique dee peuples de la Russie, 1862) ilustrēšanai (no izdevuma 62 ilustrācijām K. Hūns darinājis 30). Bagātīgi etnogrāfiskie materiāli iepazīti Jelabugā (atrodas Valsts Krievu muzejā Sanktpēterburgā). Latvijas kultūras vēsturē nozīmīgi ir K. Hūna zīmējumos tvertie Madlienas un Lielvārdes tautas tērpi.
20. gs. viņa darbi tika iesaistīti plašās izstādēs Latvijā un ārzemēs. Visvairāk K. Hūns ir eksponēts LNNM, viņa darbi bija arī muzeja ekspozīcijā 20. gs. 20. un 30. gados (tolaik kā Rīgas pilsētas Mākslas muzejs). Plašas K. Hūna darbu izstādes Rīgā notika 20. gs. otrā pusē (1950, 1977, 1981).