Par jaunu izgudrojumu ātri uzzināja ārzemēs. Arī pats K. fon Draiss aktīvi meklēja iespējas paplašināt savu darbnīcu. Ļoti liela interese par velosipēdiem bija Parīzē. Jau 1818. gada 17. februārī divriteņa drezīnas izgudrotājs ieguva franču patentu (Nr. 896, “vélocipède”). Tā laika specifikas dēļ, K. fon Draisam nebija iespējas pretendēt uz patentu katrā Eiropas valstī, tāpēc ļoti ātri viņa izgudrojumu nokopēja un saka ražot citi uzņēmīgākie amatnieki un mehāniķi. Anglijā 1818. gada 22. decembrī patents bija izsniegts Denisam Džonsonam (Denis Johnson; Nr. 4321, “Pedestrian Curricle” jeb “Dandy-Horse”), bet amerikāņu patents 1819. gada 26. jūnijā – kariešu meistaram Viljamam Klārksonam (William Kent Clarkson). Kariešu darbnīcu meistari ātri saprata, ka šis izgudrojums var atnest labu peļņu, salīdzinot ar kariešu pārdošanu (to popularitāte pakāpeniski sāka samazināties pēc tvaika dzinēja izgudrošanas un dzelzceļa tīkla izveidošanas Eiropā 19. gs. vidū). Velosipēda izgatavošana bija arī vairākas reizes lētāka un ātrāka, jo materiāli bija lēti un konstrukcija – vienkārša. Pirmo reizi sērijveidā drezīnas sāka izgatavot D. Džonsona kariešu darbnīcā Londonā. Viņa ideju ātri pārņēma citas pazīstamas Eiropas un ASV kariešu darbnīcas, tostarp tobrīd ļoti populārās un prestižās – Karls Breitigams (Karl Breitigam), Johans Joahims (Johan Joachim), kā arī ASV Klīvlendas kariešu darbnīca “Wood Brothers” un “L. Brownels”. Amerikā skrejritenis kļuva sevišķi populārs jauniešu vidū, tāpēc ražošana sākās gandrīz katrā lielākajā pilsētā. Kariešu darbnīcas varēja izgatavot no diviem līdz 10 velosipēdiem dienā, atkarībā no izmēra un pieprasījuma, bet peļņa bija tikpat liela kā no līdzīga skaita kariešu pārdošanas, kas aizņemtu vairākus mēnešus. Ar laiku pirmais velosipēdu bums beidzās. Skrejriteņa popularitāte mazinājās, un cenas normalizējas. Ap 1860. gadu skrejritenis bija gandrīz jau aizmirsts, galvenokārt tāpēc, ka tā joprojām bija vienkārši dārga rotaļlieta, joprojām lēns, ja salīdzina ar zirgu, un koka konstrukcijas dēļ – neizturīgs. Daudzi inženieri un mehāniķi uzskatīja, ka tas ir tehnoloģisks strupceļš, un jau sāka novietot skrejriteņus muzejos.