Turpmākajos gados Dž. Pučīni sakomponēja savas ievērojamākās operas: “Bohēma” (La Boheme, 1896), “Toska” (Tosca, 1900), “Madama Butterfly” (1904; pazīstama arī ar nosaukumu “Čo Čo Sana”, Cio-Cio-San), kas viņam nodrošināja pasaules slavu, sava laika ievērojamākā operu komponista reputāciju un deva arī lielu finansiālu peļņu. Šis laiks Dž. Pučīni dzīvē saistāms arī ar vairākiem blakus apstākļiem. Operas “Bohēma” komponēšanas laikā Dž. Pučīni uzzināja, ka operu ar tādu pat sižetu komponē arī R. Leonkavallo, kas izraisīja nopietnu sāncensību un domstarpības abu komponistu starpā (Dž. Pučīni operas panākumi bija spīdoši, kamēr R. Leonkavallo opera, lai gan sākotnēji guva atzinību, taču vēlāk gandrīz pilnībā pazuda no operteātru repertuāriem). 25.02.1903. Dž. Pučīni cieta smagā autoavārijā, no tajā gūtajām traumām komponists ārstējās ilgus mēnešus, un tas ietekmēja arī operas “Madama Butterfly” komponēšanu. Šīs operas pirmizrāde Milānas operteātrī La Skala cieta neveiksmi, pēc kā komponists operu vairākkārt pārstrādāja, un vēlākajos gados (tostarp mūsdienās) parasti iestudē šīs operas piekto versiju, kuras pirmizrāde notika 1907. gadā.
Ap 1908. gadu Dž. Pučīni pēc Ņujorkas Metropoles operas (The Metropolitan Opera) pasūtījuma sāka komponēt operu “Meitene no rietumiem” (La fanciulla del West, 1910; pazīstama arī ar nosaukumu “Meitene no Kalifornijas”). Tās komponēšanas laikā Dž. Pučīni ģimene iekļuva publiskā skandālā, kad sievas Elvīras greizsirdības dēļ pašnāvību izdarīja viņu kalpone Dorija Manfredi (Doria Manfredi; sieva uzskatīja, ka Dž. Pučīni ir romāns ar kalponi; pēc kalpones nāves mediķi konstatēja, ka viņa bijusi jaunava; pastāv versija, ka patiesībā Dž. Pučīni bijis romāns ar Dorijas māsīcu Džūliju, ar kuru viņam esot bijis ārlaulības dēls Antonio). Manfredi ģimene iesūdzēja Elvīru tiesā, un Dž. Pučīni bija spiests izmaksāt ievērojamu finansiālo kompensāciju kalpones ģimenei. Neskatoties uz šīm problēmām operas komponēšanas laikā, “Meitene no rietumiem” guva publikas atzinību Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV). “Meitene no rietumiem” kļuva par pirmo operu, kuras pasaules pirmizrāde notika Ņujorkas Metropoles operā. Lai arī pats Dž. Pučīni šo operu tolaik uzskatīja par savu labāko kompozīciju, tomēr daudzviet attieksme pret šo operu bija visai kritiska, un tās panākumi atpalika no trijām iepriekšējām viņa operām.