Nozīmīga ir pēc grāfa Emanuela fon Zīversa (Emanuel von Sievers) pasūtījuma uzgleznotā altārglezna “Pieta” (1857/1858, Cēsu Svētā Jāņa baznīcai), kas mūsdienās ir neatņemama šā 13. gs. arhitektūras pieminekļa interjera daļa.
J. Kēlers bija viens no izcilākajiem 19. gs. 60.–90. gadu portretu gleznotājiem Krievijas impērijā. Viņš gleznoja daudzus augstu amatpersonu portretus, tostarp imperatoru Aleksandru II un Aleksandru III (Александр III Александрович Романов). Nozīmīgākie darbi: “Tēva portrets” un “Mātes portrets” (Isa portree, Ema portree, abi no 1857. līdz 1864. gadam, Igaunijas mākslas muzejā), igauņu nacionālās literatūras pamatlicēja Fridriha Kreicvalda portrets (Friedrich Reinhold Kreutzwald, 1864, Igaunijas vēstures muzejā, Eesti Ajaloomuuseum), krievu ģeogrāfa Pjotra Semjonova-Tjanšanska (Пётр Петрович Семёнов-Тян-Шанский, 1869, privātkolekcijā) portrets, komponista Aleksandra Serova (Александр НиколаевичСеров, 1870, Valsts Tretjakova galerijā, Государственная Третьяковская Галерея) portrets un “Dāmas portrets” (Daami portree, 1876, Ennas Kunilas mākslas kolekcijā, Enn Kunila kunstikollektsioon).
Romantiskām nokrāsām bagātas ir J. Kēlera gleznotās vēstures un sadzīves žanra gleznas, kurās mākslinieka radošais rokraksts izceļas ar rotaļīgu stilizāciju, spilgtām krāsām un plašu toņu paleti eksotiskas floras un faunas gleznojumos. Nozīmīgākais darbs ir “Ieva ar granātābolu” (Eeva granaatõunaga, no 1879. līdz 1880. gadam, Igaunijas mākslas muzejā). Gleznas daudzdimensionālā un daudzslāņainā koncepcija atklāj tā dēvētās dzīves filozofijas pamatnostādnes Ievas tēla traktējumā. Mīkstā izliekumā uzgleznotajā Ievas ķermeņa izliekumā dominē Krievijā populārā salona akadēmisma stilistika.