LNO baleta trupā A. Fjodorova izcēlās ar nevainojamu tehniku, dejas šarmu, izsmalcinātām manierēm un gaumi kostīmu izvēlē. Viņa bija soliste F. Šopēna “Silfīdās” (1925), Izabella A. Glazunova “Damisa pārbaudījumā” (1925), Odeta un Odīlija P. Čaikovska “Gulbju ezerā” (1926), Svanilda L. Delība “Kopēlijā” (1926), Raimonda A. Glazunova “Raimondā” (1926), Kolombīne Rikardo Drigo (Riccardo Eugenio Drigo) “Arlekinādē” (Arlekinada, 1927), Marķīze Mihaila Gļinkas (Михаил Иванович Глинка), A. Glazunova, L. Delība “Pēc karnevāla jeb Atmiņās” (divertisments divās daļās, 1928), Saldumu feja P. Čaikovska “Riekstkodī” (1928), soliste L. Minkusa “Pahitā” (3. cēliens, Paquita, 1929), soliste F. Šopēna “Šopeniānā” (M. Fokina iestudējums, 1929), Polovciešu meitene Aleksandra Borodina (Александр Порфирьевич Бородин) “Polovciešu dejās” no operas “Kņazs Igors” (Князь Игорь, 1929), Aurora P. Čaikovska “Apburtajā princesē” (Спящая красавица, 1929), Princese Č. Punji “Burvju zirdziņā” (Конек-горбунок, 1930), Ugunsputns Igora Stravinska (Игорь Фёдорович Стравинский) “Ugunsputnā” (Жар-птица, 1930), soliste M. Gļinkas “Aragonas hotā” (Арагонская хота, 1930), Madlēna, arī Armīda Nikolaja Čerepņina (Николай Николаевич Черепнин) “Armīdas paviljonā” (Павильон Армиды, 1930), Silvija L. Delība “Silvijā” (Sylvia ou la Nymphe de Diane, 1931) un citas.

Baleta solisti Aleksandra Fjodorova un Harijs Plūcis kādā no izrādēm Latvijas Nacionālajā operā. Rīga, 20. gs. 20.–30. gadi.
Fotogrāfs nezināms. Avots: LNA Latvijas Valsts kinofotofonodokumentu arhīvs.
A. Fjodorovas perfektais klasiskās dejas stils, pedantiski rūpīgā pieeja darbam, repertuāra pārzināšana nodrošināja, ka ar katru izrādi auga latviešu dejotāju māka, pieredze, pašapziņa. Un likumsakarīgi, ka A. Fjodorovai citu pēc citas bija jāatdod savas pozīcijas. Zināma nozīme šajā situācijā noteikti bija arī nacionālisma tendencei. Reakcionārajās Rīgas aprindās arvien skaļāki kļuva aicinājumi pēc “latviska” baleta, kur visi, sākot ar izpildītājiem, komponistiem, diriģentiem būtu latvieši. Protams, būtiski bija arī tas, ka A. Fjodorovai tuvojās piecdesmitais dzīves gads un līdz ar to vairs nebija iespējams saglabāt vadošās dejotājas vietu, arī darbošanās trijos amatos (baletmeistare, prīmabalerīna, pedagoģe) bija smaga slodze. Viena no viņas pēdējām uzstāšanās reizēm, ar “Mirstošā gulbja” dejojumu 1931. gada februārī godinot Annas Pavlovas (Aнна Матвеевна Пaвлова) piemiņu, bijusi formā nevainojama un emocionāli satriecoša. No 1932. līdz 1937. gadam A. Fjodorova vēl darbojās kā pedagoģe, bet pēc vīra nāves viņa devās uz Ņujorku, kur savā baleta studijā strādāja līdz pat 85 gadu vecumam. Kas viņu redzējuši tā laika nodarbībās, atceras, ka pat sirmā vecumā A. Fjodorova bijusi trausla, bet spēka pilna. Divus gadus pēc A. Fjodorovas nāves – 1974. gadā no dzīves šķīrās arī viņas dēls Ļ. Fokins, kurš 1960. gadā bija ieradies Rīgā kā Kubas baleta primabalerīnas Alisijas Alonso (Alicia Ernestina de la Caridad del Cobre Martínez del Hoyo) baletmeistars repetitors.