Profesionālā darbība V. Fangors no 1966. līdz 1983. gadam lasīja lekcijas Fērlija Dikinsona Universitātē (Fairleigh Dickinson University) Medisonā, ASV, bet no 1967. līdz 1968. gadam – Hārvarda Universitātē (Harvard University) Kembridžā, ASV.
Pēckara tradīciju pārvērtēšanas realitātē V. Fangoru iedvesmoja Anrī Matisa (Henri Émile Benoît Matisse), Pablo Pikaso (Pablo Ruiz Picasso) un Fernāna Ležē (Joseph Fernand Henri Léger) darbi. V. Fangors debitēja 1949. gadā Jauno mākslinieku klubā (Klub Młodych Artystów) Varšavā; tolaik viņš veidoja sociālreālistiskas, figurālas gleznas. Viena no šī perioda gleznām ir “Korejiešu māte” (Matka Koreanka, 1951), kurā ir redzama mirusi sieviete un viņas dēls, noliecies pār mātes ķermeni. Šis ir viens no slavenākajiem pretkara manifestiem Polijas ikonogrāfijā.
Mākslinieka plakāts (1952) Renē Klemāna (René Clément) filmai “Malapagas sienas” (Le mura di Malapaga, 1949) tiek uzskatīts par nozīmīgu pagrieziena punktu pasaulē atzītās Polijas plakāta skolas vēsturē; plakāts iegājis vēsturē kā tās aizsākums, un Polijas plakāta skola arvien mūsdienās ir plaši pazīstama visā pasaulē.
Tādējādi V. Fangors bija viens no pasaules slavenā poļu grafikas fenomena aizsācējiem 20. gs. 50. gadu vidū, no jauna definējot savas radošās prakses pamatpieņēmumus. V. Fangors atteicās no sociālistiskā reālisma estētikas un figuratīvās glezniecības un nodevās plaknes mijiedarbības iespējas izpētīšanai telpā. Šī revolūcija radās mākslinieka sadarbības rezultātā ar galvenajiem Polijas arhitektiem, tostarp Ježiju Soltanu (Jerzy Sołtan) un Staņislavu Zamečņiku (Stanisław Zamecznik). 1958. gadā kopā ar S. Zamečņiku V. Fangors izveidoja pirmo telpisko instalāciju pasaulē – “Telpas studijas” (Studium przestrzeni); tās vidi veidoja 20 dažāda formāta audekli. Tikai četri no tiem bija piekārti pie sienām, pārējie bija novietoti uz molbertiem. Izvēloties ceļu starp gleznām, skatītājs kļuva par līdzautoru darbam, kuram bija atvērta sistēma, nevis slēgta struktūra. V. Fangors un S. Zamečņiks sarīkoja vēl divas telpai veltītas izstādes: 1959. gadā – muzejā Stedelijk (Stedelijk Museum) Amsterdamā un tajā pašā gadā – pie Nacionālās mākslas galerijas Zachęta (Zachęta Narodowa Galeria Sztuki) ēkas Varšavā.
V. Fangors sadarbojās arī ar arhitektiem, atjaunojot restorāna interjeru zirgu skriešanās sacīkšu trasē Varšavā, Služevecas apkaimē, un izstrādājot dizainu Centrālajam universālveikalam Varšavā, Polijas paviljonam Pasaules izstādē Briselē, Polijas paviljoniem Ņujorkā un Parīzē, kā arī dzelzceļa stacijas Warszawa Śródmieście interjeram.
20. gs. 60. gadu sākumā V. Fangors kļuva slavens ar abstraktajām gleznām, kas radīja kustības un pulsācijas iespaidu. No 1958. līdz 1973. gadam V. Fangors gleznoja “apļus”, “viļņus” un “amēboīdu” gleznas, ar kurām viņš kļuva zināms un atpazīstams visā pasaulē. V. Fangora glezniecības eksperimenti bija nozīmīgi ne tikai Polijas, bet arī pasaules mākslā – mākslinieks bija vienīgais polis, kuram bija sava personālizstāde Solomona Gugenheima muzejā (Solomon R. Guggenheim Museum) Ņujorkā. V. Fangors bija pozitīvās iluzorās telpas (poļu pozytywna przestrzeń iluzyjna, angļu positive illusory space) koncepcijas autors un viens no oriģinālākajiem opārta māksliniekiem. V. Fangora darbi ir bijuši izstādīti arī Modernās mākslas muzejā (Museum of Modern Art, MoMA) Ņujorkā (1965) un Solomona Gugenheima muzejā 1964. un 1970. gadā.
Šajā laikā V. Fangors veidoja arī dekorācijas teātra iestudējumiem, tostarp Martas Greiemas (Martha Graham) baletam Marka Hellingera teātrī (Mark Hellinger's Theater) Ņujorkā (1974) un iestudējumam “Vaļa godināšana” (Homage to the Whale, 1980), kur tālienē redzamā kalna nogāzē V. Fangors novietoja no dvieļiem veidotu vaļa siluetu.
Nākamais posms – no 20. gs. 70. gadu vidus līdz 80. gadu vidum – bija mākslinieka atgriešanās pie figuratīvās glezniecības (telpiskās interjera studijas, darbi “attēls attēlā”). Tolaik – no 1973. līdz 1976. gadam – V. Fangors gleznoja sēriju “Telpa starp sejām” (angļu Interface Space, poļu Przestrzeń międzytwarzowa), savukārt no 1977. līdz 1984. gadam – “Televīzijas attēli” (angļu Television Paintings, poļu Obrazy telewizyjne). Šajā periodā V. Fangors veidoja arī kolāžas, kas liecināja par mākslinieka aizraušanos ar populāro kultūru; V. Fangors tajās iekļāva fragmentus, kas bija tieši ņemti no ilustrētajiem žurnāliem.
V. Fangoru fascinēja televīzija medija izpratnē, kas sasaucās ar tolaik modē esošo Māršala Makluēna (Marshall McLuhan) filozofiju: “Medijs ir vēstījums”. Mākslinieks uzņēma daudzus attēlus no televīzijas ekrāna, ko vēlāk izmantoja gleznošanā. V. Fangors “Televīzijas attēlu” kadrus no televīzijas ekrāna reproducēja nediferencētu krāsu masas veidā, kas nedaudz atgādina plakātus, lai pēc tam izjauktu attēlu ar punktu-pikseļu režģi, tādējādi iegūstot puantilistisku, nestabilu tekstūru.
No 1989. gada V. Fangors dzīvoja Santafē, Ņūmeksikas pavalstī, kur radīja darbu sērijas “Polijas karaļi” (Polish Kings, 1990), “Indiānu vadoņi” (Indian Chiefs, 1990) un “Krēsli” (Chairs, 1993–1994). 1999. gadā, pēc tam, kad V. Fangors bija aizvadījis vairāk nekā 30 gadus ASV, viņš atgriezās Polijā un apmetās uz dzīvi Blendovā, kur izveidoja savu jauno studiju.
21. gs. sākums māksliniekam bija jaunas, intensīvas jaunrades periods. V. Fangors sāka strādāt pie jaunas palimpsesta gleznu sērijas, no jauna interpretējot vecās skices un zīmējumus.
2015. gadā tika atklāta Varšavas metro 2. līnija; tās sienas bija dekorētas pēc V. Fangora veidotajām vizuālā noformējuma skicēm. V. Fangors izstrādāja metro ieejas un septiņu staciju sienu dekorācijas – milzīgus, krāsainus burtus, kas veido to nosaukumus. V. Fangors arī izveidoja jaunu uzņēmuma vizuālo identitāti izdevniecībai Wiedza i Praktyka.
V. Fangors nomira laikā, kad gatavoja savu personālizstādi Polijas Tēlniecības centrā (Centrum Rzeźby Polskiej) Oroņsko, Polijā.