Kembridžas skolas idejiskie aizsākumi ir rodami angļu vēsturnieka Pītera Lasleta (Peter Laslett) pētījumos par angļu filozofu Džonu Loku (John Locke) un vēsturnieka Dankana Forbsa (Duncan Forbes) darbos par Deivida Hjūma (David Hume) politikas filozofiju. Gan P. Laslets, gan D. Forbss docēja lekcijas Kembridžas Universitātē laikā, kad augstskolā studēja K. Skiners, Dž. Danns un Dž. G. A. Pokoks. 20. gs. 70. gadi, kad K. Skiners un Dž. G. A. Pokoks publicēja savus ietekmīgākos darbus, bija Kembridžas skolas uzplaukuma periods.
Pēc esejas “Nozīme un saprašana ideju vēsturē” publicēšanas un tajā pausto atziņu kritikas K. Skiners pievērsās vēstures metodoloģijas aspektiem arī vēlākajos darbos. Atbildot uz postmodernisma tēzi par autorības atcelšanu jeb autora nāvi, 1972. gada esejā “Motīvi, intences un tekstu interpretācijas” (Motives, Intentions and the Interpretation of Texts) K. Skiners nošķir vairākas jēdziena “nozīme” lietojumus – pirmkārt, teksta semantisko nozīmi, otrkārt, teksta ietekmi uz lasītāju, treškārt, intencionālo nozīmi. Intencionālās nozīmes ietvaros K. Skiners nošķir ilokāciju un motīvu. Autora motīvi, piemēram, peļņas gūšana, tekstā var neatklāties. Taču, ja autors tekstā skaidro savus motīvus, tie ir jāņem vērā, interpretējot uzrakstīto. K. Skiners skaidro, ka izprot intencionālo nozīmi nevis kā privātu, bet kā publisku faktoru. 1970. gadā publicētajā rakstā “Runu aktu saprašana un interpretācija” (Conventions and the Understanding of Speech Acts) K. Skiners secina, ka intencionālā nozīme ir tikai viens no aspektiem, kas jāņem vērā tekstu interpretācijā, un ir jāievēro arī citi nozīmju veidi.