Sporta mārketinga pētniecības centrā ir mārketinga galvenie elementi – prece (svarīgi ņemt vērā daudzumu, kvalitāti, servisu, garantijas, iesaiņojumu, preču zīmi, sortimentu), cena (svarīgi ņemt vērā cenu stratēģijas, maksājumu metodes, atlaides, uzcenojumus, kredīta iespējas, maksāšanas periodus), vieta (svarīgi ņemt vērā sadales kanālus, uzglabāšanu, transportēšanu, noliktavas), reklāma (svarīgi ņemt vērā reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības).
Sporta mārketinga pētniecībā, tāpat kā klasiskā mārketinga teorijā, par produktiem sauc preces, pakalpojumus, pieredzes, notikumus, personas, vietas, īpašumus, organizācijas, informāciju, idejas. Arī sporta mārketingā dominējošie principi ir: patērētājs tirgū ir noteicējs (uzmanības centrā ir pircējs un viņa vajadzības); pielāgošanās tirgum (rūpīga tirgus izpēte, konkurentu analīze); mērķtiecīga, aktīva iedarbošanās uz tirgu (pircēja vajadzību veidošana).