Vēsturiskā attīstība un nozīmīgākie projekti No 20. gs. 70. gadu vidus High Tech stila ēku būvniecība sāka norisināties, īstenojot arī prestižus arhitektūras pasūtījumus pilsētvidē. Tam agri un nozīmīgi piemēri bija N. Fostera projekti – apdrošināšanas uzņēmuma Willis Faber & Dumas reģionālā mītne (Regional headquarters, 1975) Safolkā, Ipsvičas pilsētas centrā, kā arī Seinsberiju vizuālās mākslas centrs (Sainsbury Centre for Visual Arts, 1974–1978) Austrumanglijas Universitātes (University of East Anglia) kompleksā Norvičā, Anglijā.

Normena Fostera projektētais Seinsberiju vizuālās mākslas centrs Austrumanglijas Universitātes kompleksā Norvičā. Anglija, 2019. gads.
Fotogrāfs Diamond Geezer. Avots: flicker.com. Licences noteikumi: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
Starptautiski plašas sabiedrības uzmanību ieguva Pompidū centrs (Centre Pompidou, 1977) Parīzē, ko projektēja R. Rodžerss sadarbībā ar itāļu arhitektu Renco Pjano (Renzo Piano): ēkas plānojuma risinājums paredzēja maksimālu elastību modernās mākslas muzeja, bibliotēkas, kafejnīcu, veikalu u. c. ēkas pasūtītāja noteikto funkciju izvietojumā; vizuāli dominējoša nozīme tika piešķirta ēkas apjoma ārpusē pret ielu un priekšlaukumu eksponētajām metāla konstrukcijām un koši krāsotajiem būves inženiertīklu vadiem, un eskalatoru cauruļveida šahtām, tādējādi mainot iepriekšizveidotos priekšstatus par to, kā būtu jāizskatās sabiedriskās ēkas fasādei.
High Tech stila arhitektūrā vairākus turpmākos gadus aktuāla tendence bija eksponētās metāla konstrukcijas vai inženiertīklu vadus krāsot košās, tīrās krāsās: šādu ēku ārējais veidols dabā vizuāli līdzinājās tehnisko zīmējumu attēliem, kādi arhitektūras projektēšanas procesa gaitā tapa uz papīra. Nozīmīgākie paraugi, kur ar sarkanu, zilu un dzeltenu krāsu akcentētas būvē izmantotās trošu konstrukcijas, ir R. Rodžersa un arhitektu firmas Richard Rogers Partnership projektētā ražošanas uzņēmuma Fleetguard fabrika (Fleetguard factory, 1979–1981) Kempērā, Bretaņā, un tehnoloģiju uzņēmuma Inmos mikroprocesoru fabrika (Inmos microprocessor factory, 1982) Ņūportā, Velsā, kā arī N. Fostera un arhitektu firmas Foster and Partners projektētā autobūves uzņēmuma Renault noliktava (Renault Distribution Centre, 1980–1982) Svindonā, Viltšīrā. Mainoties tendencēm, košās krāsas zaudēja sākotnējo aktualitāti, un turpmāk High Tech stila arhitektūrā iecienīto trošu konstrukciju elementi visbiežāk tika krāsoti melnā krāsā; tam nozīmīgākie paraugi ir N. Grimšova projektētā Oksfordas ledus halle (Oxford Ice Rink, 1984) un M. Hopkinsa projektētais uzņēmuma Schlumberger pētījumu centrs (Schlumberger Research Centre, 1985) Kembridžā.
High Tech stils reti izpaudās dzīvojamo ēku arhitektūrā, kur viens no piemēriem ir Hopkinsa māja (Hopkins House, 1976) Londonā, ko arhitekts projektējis pats sev.
Izcilāko High Tech stila paraugu vidū ir biroja ēku augstceltnes, ko raksturo inovatīva pieeja šāda tipa ēku projektēšanā un būvniecībā: apdrošināšanas uzņēmuma Lloyd’s ēkā (Lloyd's building, 1978–1986) Londonā, ko projektēja R. Rodžerss un arhitektu firma Richard Rogers Partnership, telpas tika organizētas ap centrālo ātriju, savukārt sanitārie mezgli, lifti, evakuācijas kāpnes u. c. šīs ēkas apkalpes elementi, kas augstceltnēs tradicionāli atradās kodolā, tika izvietoti ēkas ārpusē, kā rezultātā augstceltne ieguva netipisku veidolu, kas atgādina inženierbūvi vai naftas ieguves platformu; Honkongas un Šanhajas banku korporācijas (The Hongkong and Shanghai Banking Corporation, HSBC) ēkai (HSBC Building, 1978–1986) Honkongā, ko projektēja N. Fosters un arhitektu firma Foster and Partners, atvērts plānojumus bija veidots katrā stāvā, kuri savā starpā tika savienoti ar eskalatoriem, nevis tikai ar liftiem kā iepriekš projektētajās augstceltnēs.

Ričarda Rodžersa un firmas Richard Rogers Partnership projektētās apdrošināšanas uzņēmuma Lloyd’s ēkas ātrijs. Londona, Anglija, 1993. gads.
Avots: In Pictures Ltd./Corbis via Getty Images, 527457054.
Transporta būvju projektēšanā starptautiski ietekmīgs paraugs bija vēlīna High Tech stila būve – N. Fostera un arhitektu firmas Foster and Partners projektētā Stanstedas lidosta (Stansted Airport, 1991) Londonā – ar vienotu telpu visu publisko funkciju nodrošināšanai un plašu jumta pārsegumu ar virsgaismu.
20. gs. beigās High Tech stils savu nozīmi arhitektūrā pamazām zaudēja.