Mākslinieks no 1937. gada regulāri piedalījās Latvijas Mākslas akadēmijas studentu darbu un Latvijas daiļamatniecības izstādēs. Vairāki mākslinieka nozīmīgākie darbi atradās Cēsu pilsētas parkos. Obligātā kara dienesta laikā (1933–1934) Cēsīs mālā izveidoto sēdošo sievietes kailfigūru J. A. Zibens 1939. gadā izkala bronzas skārdā strūklakai “Jaunava” (nozagta 1996. gadā) Maija parkā Cēsis. Turpat atradās pēc tēlnieka Roberta Āboliņa meta varā kaltā Kārļa Ulmaņa 1934. gada 15. maijam veltītā trīsfigūru kompozīcija “Vienība” (1938, nozagta 1995. gadā), kas simbolizēja tautas vienprātību un sadarbību. Kompozīcijas centrā māte Latvija kā tautu meita, kreisajā pusē zemnieks ar labības kūlīti un arklu, bet labajā strādnieks ar āmuru un zobratu. Uz pieminekļa uzraksts “Cēsis – vienības un spēka simbols”. 1938. gadā pēc Jāņa Rozenberga meta un tēlnieka R. Āboliņa veidotā modeļa J. A. Zibens varā izkala pieminekli 2. Cēsu skolnieku rotai (demontēts 1950. gadā, jaunā versijā Maija Baltiņa atjaunoja 1992. gadā). 1943. gadā K. Jansona vadībā J. A. Zibens atjaunoja pirmās padomju okupācijas laikā iznīcināto Latgales atbrīvošanas pieminekli “Vienoti Latvijai” Rēzeknē. J. A. Zibens nozīmīgākie darbi 20. gs. 50. gadu beigās un 60. gados ir vara ciļņi un dekoratīvi eksterjera kalumi veikalam “Bērnu pasaule” (demontēti 20. gs. 60. gados), metāla kalumi Āgenskalna mikrorajona ēdnīcai un restorānam “Baltija” (1960–1961, kopā ar arhitektu Māri Gundaru), dekoratīvs metāla kalums Mākslinieku nama bijušajā grāmatnīcā, 11. novembra krastmalā 35 (1964, kopā ar V. Zibeni, mākslinieka Edgara Iltnera mets), dekoratīvs kalums “Kalnu āzis” bijušajai kafejnīcai “Saule” (1965, kopā ar Mihailu Furmanu). Padomju okupācijas laika darbi lielākoties ir gājuši bojā, pārveidoti un mūsdienās nav zināmi.