Lugas centrālā persona ir par krietno cilvēku dēvētā Šen Te, kura atsevišķos lugas posmos, lai spētu noturēties pret apkārtējo cilvēku vēlmi viņu izmantot, pārtop fiktīvā brālēnā Šui Ta. Šķietamo morāles pretstatījumu relatīvu dara fakts, ka līdz dievu vizītei Šen Te ir bijusi prostitūta. B. Brehta daiļradē šis motīvs ir samērā izplatīts, jo tas ļauj viņam risināt to cilvēku likteni, kuru pazemojums sabiedrībā ir visaugstākajā pakāpē. Piezīmēs lugai B. Brehts veidoja Šen Te krietno un Šui Ta slikto darbu katalogu, un tas atklāj, ka Šen Te ar iegūtajiem līdzekļiem pirmkārt cenšas palīdzēt citiem, savukārt tad, kad ierodas Šui Ta, viņa mērķis ir rīkoties iespējami racionāli, lai nodrošinātu tabakas veikala un vēlāk arī nelielas tabakas fabrikas eksistenci. Tās nepieciešamība turklāt pamatota arī ar vajadzību nodrošināt iztikas līdzekļus bērnam, kura gaidībās ir Šen Te. Viens no iemesliem, kādēļ Šen Te pašai ir grūti pieņemt racionālus lēmumus, ir viņas iemīlēšanās Jang Sunā, kas ir neatvairāmi spēcīga par spīti apziņai, ka Jang Suns ar viņu manipulē. Dažādās situācijas, kurās nonāk Šen Te, kā arī pavisam atšķirīgās rakstura īpašības, kas iezīmējas brīžos, kad viņa pārģērbusies par Šui Ta, padara šo tēlu par vienu no spilgtākajiem B. Brehta daiļradē. Šen Te labi saprotas ar viņai labvēlīgo ūdens pārdevēju Vangu. Svarīgs viņas atbalsta apliecinājums ir Šen Te gatavība liecināt par labu Vangam situācijā, kad bagātais bārddzinis Šu Fu ir savainojis ūdens pārdevēja roku, tā uzņemoties atbildību, kādai nav gatavs neviens no situācijas lieciniekiem. Tomēr, tā kā Šen Te finansiālā situācija ir strauji pasliktinājusies, viņai nākas rēķināties ar to, ka tieši bārddzinis varētu būt ieinteresēts viņu finansiāli atbalstīt, un agrāko solījumu galu galā nav iespējams pildīt. B. Brehts ar lugas centrālo tēlu starpniecību un situācijām, kurās viņi nonāk, pārliecinoši atklāj, cik sarežģītos apstākļos dzīvo cilvēki un cik grūtas izvēles viņiem jāizdara. Jang Suns, kurā Šen Te iemīlas, sastopot brīdī, kad viņš gatavojas izdarīt pašnāvību, ir B. Brehta dramaturģijai tipiskais pašapzinīgais un ciniskais vīrietis, kurš ir arī kompleksu mākts, jo nav izdevusies viņa iecerētā lidotāja karjera. Jang Suns cenšas izmantot Šen Te, lai iegūtu nepieciešamos līdzekļus, kas palīdzētu viņam tikt pie kārotās vietas. Kad, neraugoties uz Šen Te sākotnējo gatavību ziedoties un pārdot veikaliņu, to īstenot tomēr neizdodas, Jang Suns uzsāk darbu Šui Ta pārvaldītajā fabrikā, veikli attīstot savu karjeru. B. Brehts neslēpj viņa personības nepievilcīgās puses, taču uzskatāmi atklāj arī Jang Suna pašapziņu, kas ļauj viņam manipulēt ar cilvēkiem. Līdzīga aprēķinātāja ir viņa māte, kundze Janga, kura gatava uz ikvienu rīcību, kas sniegtu atbalstu viņas dēlam. Būtiski lugā ir trīs dievu tēli, kuri devušies ceļā uz zemi krietnā cilvēka meklējumos. B. Brehts tēlojis viņus gan kā grupu, gan piešķīris katram individualizētas iezīmes, atklājot pirmo dievu kā vadītāju, otro kā skeptiķi, savukārt trešajā dominē iecietība un izpratne. Citiem lugas tēliem ir vairāk epizodiska nozīme, viņu rakstura iezīmes vai nu atklājas attieksmē pret centrālajām personām darbības gaitā, vai spilgti izceltas atsevišķās situācijās, risinot lugai būtisko tēmu par krietna cilvēka eksistences iespējām vidē, kur visu nosaka nežēlīga cīņa par izdzīvošanu. B. Brehts nošķir labāko aprindu pārtikušos cilvēkus, kuri mēdz būt ar visu apmierināti, neraugoties uz skarbajiem biznesa paņēmieniem, kādus ikdienā lieto, no nabadzīgajiem, kam klājas visai grūti un kuri nereti tāpat cenšas gūt labumu negodīgā ceļā. Šajā ziņā īpaši izceļas Šen Te radinieku grupa, kuri viņu bez žēlastības izmanto.