Noskaņā, skanējumā un stilistikā būdams ievērojami izturētāks un izkoptāks nekā agrākie darbi, Arrival iezīmēja būtisku ABBA jaunrades un karjeras pavērsienu. Ar ceturto LP tā no eklektiskas, pamatstilistiku vēl meklējošas un uz kiča robežas balansējošas grupas pārtapa melodiski spilgtu un emocionāli daudzslāņainu, eleganti aranžētu un nevainojami ieskaņotu (Arrival dziesmās pirmoreiz tik izsmalcināti izskan A. F. Lingstades un Agnētas Feltskūgas, Agnetha Åse Fältskog, balsu salikums) popdziesmu autoros un izpildītājos. Turklāt grupas jaunrades pamatizpausme vairs nebija singli, bet citai citu netieši papildinošu dziesmu albumi, kuros žanra tradīcijas bagātinājusi savdabīgi rezignēta noskaņa (raksturojot ABBA mūziku, turpmāk prese bieži lietoja apzīmējumu “skandināviska melanholija”), kas, nodrošinot ļoti plašu, demogrāfiski daudzveidīgu auditoriju, ļāva pat vienā skaņdarbā eiforisku optimismu apvienot ar niansētu introspekciju.
LP pazīstamākā dziesma ir Dancing Queen – jaunas meitenes fantāzija par sevi kā piektdienas vakara deju karalieni, deju popa skaņdarbs, kura ritmisko struktūru iedvesmojis viens no pirmajiem disko hitiem, amerikāņu soulmūziķa Džordža Makreja (George McCrae) izpildītais Rock Your Baby (1974). Savā dzimtenē grupa Dancing Queen pirmatskaņoja Zviedrijas karaļpāra precībām veltītā televīzijas pārraidē 1976. gada vasarā, bet vēlāk tā daudzkārt atzīta par vienu no visu laiku ievērojamākiem pophitiem.
Ne mazāk izteiksmīga ir laikmetīgā kabarē stilā ieturētā Money, Money, Money, kurā ikdienas rūpju mākta sieviete sapņo par labklājību un brīvību, ko tai nodrošinātu sastapšanās ar pārtikušu vīrieti (B. Andešons pēc LP iznākšanas Money, Money, Money atzina par “labāko, ko esam paveikuši”). ABBA un popmūzikas klasikai pieder arī divas empātiski izjustas “šķiršanās” dziesmas My Love, My Life un Knowing You, Knowing Me; kaut arī Knowing You, Knowing Me nereti traktēta kā kvarteta mūziķu savstarpējo attiecību pārstāsts, tā sacerēta un izdota vairākus gadus pirms izjuka gan A. Feltskūgas un B. Ulvēusa, gan A. F. Lingstades un B. Andešona laulība.
That’s Me un Dum Dum Diddle ir nepretenciozas, taču nevainojami producētas popdziesmas. Otrā no tām bieži kritizēta par teksta trivialitāti – B Ulvēuss šos pārmetumus atzinis par pamatotiem, paskaidrojot, ka vārdus sacerējis radošā apsīkumā un pēdējā brīdī pirms vokāla ieskaņošanas. Savukārt Why Did It Have to Be Me, kas aranžēta kā Fetsa Domino (Fats Domino) Ņūorleānas ritmblūza stilizācija, piemīt ABBA repertuāram neierasts vokālais risinājums – B. Ulvēusa un A. F. Lingstades dialogs. Dziesma Tiger izceļas ar glamrokam radniecīgu ekspresiju, albumu ievadošā When I Kissed the Teacher radīta 60. gadu amerikāņu meiteņu popgrupu ietekmē, bet LP noslēgumā dzirdamo Arrival inspirējusi zviedru tautas mūzika (1980. gada albumā QE2 to ieskaņojis arī Maiks Oldfīlds, Mike Oldfield, bet franču dziedātāja Mišela Tora, Michèle Torr, 1978. gadā iedziedāja Arrival versiju, kas papildināta ar tekstu, un saucās J'aime).
Dziesmas Dancing Queen un Knowing Me, Knowing You vēlāk iekļautas spāņu valodas tirgum paredzētā ABBA albumā Gracias por la música (1980) – to spāniskās versijas saucas La Reina del Baile un Conociéndome, Conociéndote.