Genpei Akasegava (japāņu 赤瀬川 原平, angļu Genpei Akasegawa), “1000 jēnu banknotes modeļa incidents” (Model 1,000-Yen Note Incident, 1963–1973), grupa Art & Language, “Indekss 001” (Index 001, 1972), multimediju izdevums Aspen, Nr. 5/6, 1967, sast. Braiens O’Dohertijs (Brian O’Doherty), Avangarda mākslinieku grupa (Grupo de Artistas de Vanguardia, arī Grupo de Arte de Vanguardia de Rosario), izstāde-instalācija “Degošā Tukumāna” (Tucumán Arde, 1968), Mels Bohners (Mel Bochner), “Darba zīmējumi” (Working Drawings and Other Visible Things Not Necessarily Meant to be Viewed as Art, 1966), Jānis Borgs, “Bez nosaukuma” (zīmējumu sērija, kurā izmantots nejaušības princips, 1976 vai 1977), Marsels Brothērss (Marcel Broodthaers), “Modernās mākslas muzejs, Ērgļu nodaļa” (Musée d’Art Moderne, Département des Aigles, 1968–1972), Hanne Darbovena (Hanne Darboven), “1968” (1968), Brako Dimitrijevičs (Braco Dimitrijević), lielformāta fotogrāfiju sērija “Ikdienas garāmgājējs” (Casual passer-by, sākta 20. gs. 70. gadu sākumā), Dens Greiems (Dan Graham), “Mājas Amerikai” (Homes for America, 1966), Hanss Hāke (Hans Haacke), “Modernās mākslas muzeja balsojums” (MoMA Poll, 1970), Daglass Hīblers (Douglas Huebler), “Mainīgs darbs” (Variable Piece, 1971–1997), Dženija Holcere (Jenny Holzer), “Truismi” (Truisms, 1977–1979), Mīrle Leidermena Jukelīsa (Mierle Laderman Ukeles), “Mazgāšana / pēdas / apkope: ārtelpa” (Washing / Tracks / Maintenance: Outside, 1973), Iļja Kabakovs (Илья Иосифович Кабаков), “Eksperimentālās grupas atbildes” (Ответы Экспериментальной группы, 1970–1971), Ons Kavara (japāņu 河原温, angļu On Kawara), “Datumu gleznojumi” jeb “Šodienas sērija” (Date Paintings / Today Series, 1966–2014), Līžija Klārka (Lygia Clark), “Ķermeņa nostaļģijas” darbu sērija (Nostalgia do corpo, kopš 1964), Dž. Kosuts, “Viens un trīs krēsli” (One and Three Chairs, 1965), Bārbra Krūgere (Barbara Kruger), teksta un fotogrāfiju kolāžas (kopš 1979), Džons Letems (John Latham), “Māksla un kultūra” (Art and Culture, 1966–1969), Gordons Mata-Klārks (Gordon Mata-Clark), “Šķelšana” (Splitting, 1974), Sildo Meirelešs (Cildo Meireles), “Iestarpinājumi ideoloģiskajās apritēs” (Inserções em circuitos ideológicos, 1970), Alekss Mlinārčiks (Alex Mlinárčik), Stanislavs Filko (Stanislav Filko) un Zita Kostrova (Zita Kostrová), “Happsoc” (Happsoc, 1965), Brūss Naumans (Bruce Nauman), “Vienpadsmit krāsainas fotogrāfijas” (Eleven Colour Photographs, 1966–1970), Ēliu Oitisika (Hélio Oiticica), “Parangolés” (Parangolés, 1964–1980), Romāns Opalka (Roman Opałka), “1965/1–∞” (1965/1–∞, 1965–2011), Adriāna Paipere (Adrian Piper), “Katalizatora sērija” (Catalysis, 1970–1971), Marta Roslere (Martha Rosler), “Skaistā māja: atvest karu mājās” (House Beautiful: Bringing the War Home, 1967–1972), Īans Vilsons (Ian Wilson), “Mutiska komunikācija, 1970. gada 12. decembris” (Oral Communication, December 12, 1970, 1970), Lorenss Vīners (Lawrence Weiner), “Paziņojumi” (Statements, 1968), Kšištofs Vodičko (Krzysztof Wodiczko) un Sabolčs Estēņi (Szabolcs Estényi), “Tikai radio tranzistori” (Same tranzystory, 1969).