Savā kalpošanā A. Irbe noraidīja tā laika misijā valdošo domu par balto cilvēku kultūras pārākumu un pēc iespējas centās pielāgoties indiešu kultūrai. Veidojot Latvijas ciemu, viņa ievēroja līdzīgu filozofiju – to radīt indiešu stilā. A. Irbe bija gatava mācīties tamilu valodu, kultūru, kastu atšķirības. Viņa lika lielu uzsvaru uz attiecību veidošanu ar vietējiem iedzīvotājiem. Saprotot, ka evaņģēlijs ir saistīts ar kultūru, A. Irbe mēģināja iepazīt Indijas kultūru, apmeklējot muzejus, teozofu templi, Šrī Rama institūtu (Shri Ram Institute); viņa tikās ar braminiem un citu kastu ļaudīm, piedalījās dievkalpojumos, bija arī atvērta ekumenismam. Lielu iespaidu uz viņu atstāja arī tā laika ievērojamākie indieši, kā Sundars Singhs (Sadhu Sundar Singh) un Mohandāss Gandijs (Mohandas Karamchand Gandhi), ko viņa personīgi satika vairākas reizes.
Misijas kalpošanas laikā A. Irbe iesaistījās arī sociālajā palīdzības darbā. Pretēji daudziem citiem misionāriem, viņa dzīvoja līdzīgi vietējiem iedzīvotājiem: staigāja kailām kājām, viskarstākajā saulē gāja bez saulessarga, dienas laikā neko neēda, tekoši runāja tamilu valodā, strādāja dārzā un laukā, pati slauca Indijas bifeļus, kopa slimos. Tādēļ vietējie iedzīvotāji viņu apzīmēja ar “Rišī” (rishi), kas ir indiešu apzīmējums svētajiem un gudrajiem.
A. Irbei bija vairāki konkrēti noteikumi jaunajam Latvijas ciemam – tam bija jābūt svabadam no nekristīgās ietekmes, Kristum bija jātop pasludinātam ne tikai ar vārdiem, bet arī ar darbiem, tam bija jābūt saskaņā ar indiešu kultūru. Arī baznīcai bija jābūt indiskai, nevis rietumnieciskai. Praktiskās kalpošanas jomā bija paredzēts, ka būtu skola zēniem un meitenēm, patversme nespējniekiem, vieta invalīdiem un dzīves pabērniem, slimnīca cilvēkiem ar smagām un hroniskām slimībām. Drīz vien sākās ikdienas kalpošana, kas ietvēra būves, tīrumus, slimniekus, sarunas ar apkārtējo zemju īpašniekiem un sakkiliem (nabadzīgajiem bezkastas cilvēkiem). Ar katru dienu uzradās arvien vairāk slimnieku, bet viņus vēl nebija kur likt, jo ēkas vēl nebija uzceltas. Darbu gaitā A. Irbei bija jāsastopas ar kastu aizspriedumiem. Bija brīži, kad viņai pašai bija jāiet uz aku smelt ūdeni, jo bezkastas cilvēki nedrīkstēja smelt.
Piecu mēnešu laikā tika uzceltas četras mājas, sastādīti banāni, palmas, mango un citi koki, iekopti tīrumi, izrakta jauna aka un tamlīdzīgi. Pagaidu baznīciņa jau bija dievlūdzēju pilna. Ciematu apmeklēja slimnieki, bērni un padoma meklētāji.
1933. gadā patversmē bija 27 bērni, 1939. gadā – jau 66 bērni patversmē un 70 bērni skolā. Ja 1935. gadā draudzē bija 407 kristīti draudzes locekļi, tad 1940. gadā tādu bija jau 1431 – vēl 534 gaidīja kristību. Svētkos – Ziemassvētkos un Lieldienās – tika pabaroti gandrīz 1000 cilvēku.