Pirmie dzejoļi radušies jau astoņu gadu vecumā, pie dzejošanas atgriezusies, nonākot ASV. 1953. gadā ASV jauniešu žurnālā “Raksti” tika publicēti pirmie dzejoļi – “Vakara noskaņa”, “Cēsu degšana” un “Iela Baltimorē”. Jau ar pirmajām dzejas publikācijām un dzejas lasījumiem 20. gs. 50. gadu beigās B. Bičole pavēra jaunus apvāršņus, atklāja izteikti sievišķīgu pasauli, romantiski juteklisko pasaules redzējumu, dzīvības daudzveidību, sievietes “ziedēšanu”, pilnbriedu, auglību un pilnasinību. Viņas dzejā saplūst dabas procesi ar sievietes un sievietes mātes izjūtām, izmantojot dzejas poētikas līdzekļus un mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, atklāta emocionalitāte un intimitāte, jūtama folkloras ietekme, sava veida maģija un rituālas darbības.
20. gs. 50. gadu beigās B. Bičole sāka piedalīties literāros sarīkojumos, arī “Elles ķēķa” literārajos saietos. Viņas darbi tika publicēti žurnālos “Jaunā Gaita”, “Mēs” un citviet.
Baibai Bičolei izdoti vairāki dzejas krājumi – “Atrita” (1966), “Ceļos” (1969), “Buŗot” (1976), “Griežos” (1981) un “Citviet” (2011). Izdota dzejas izlase “Atgriežos” (1991). Kopš 1985. gada rakstīja dzeju angļu valodā. 2022. gadā tika izdota bilingvāla dabas dzejas izlase “Balts ūdensputns” / “A white waterbird” Bitītes Gundegas Vinklere (Vinklers) atdzejā. Dzeja iekļauta antoloģijās, piemēram, “100 dzejoļi Latvijai: 1918–2017” (2018), “Tilti. II” (2009), “Citā gaismā” (2005), “Nakts rotaļas” (2004), “Cīruļu zvani” (1968), “Paradīzes meklētāji” (1964), “Dzejas un sejas” (1962) un citas.
Pirmajā krājumā “Atrita” dominē daba un erotiskā mīlestības līnija, kas turpinās arī nākamajos krājumos. Vēlāk klāt nāk seniskais dainu motīvs, folkloras tēlainība un asociācijas, Jāņi un Ziemsvētki. Krājumā “Ceļos” nostiprinās dabas un cilvēka cikliskuma poētika, mīlas lirikas šķautne un auglības cikli dabas un sievietes dzīvē. Krājumā “Buŗot” dominē izteikti spilgtas redzes “gleznas” un dzirdes asociācijas, vārdos ieslēpta maģija; senvārdi un novadu valodai raksturīgie izteicieni pavisam organiski apvienoti ar laikmetīgo dzīves izjūtu un formu. Krājums “Griežos” noskaņās iezīmē maiņas, pārmaiņas, kustību, un šo kustību iezīmē arī lidojums, dziļuma meklēšana, nevis sastingšana. Dzejas izlase “Atgriežos” ietver dažādu daiļrades posmu dzejas kvintesenci. Dzejas krājums “Citviet”, saglabājot agrāko poētiku, pievienoja spilgtas un dramatiskas laika un laikmeta zīmes, sievišķā iedaba ir vairāk rezignēta un filozofiska. Krājums veido emocionāli piepildītu stāstījumu par dzejnieci pašu, viņas mīļajiem (savējiem), par pasauli, dzīvi, latvisko un citādo; tas ir kā atskatīšanās pagātnē. Dzejnieces 21. gs. dzejā jaušams pilsētas, īpaši Ņujorkas valdzinājums.
Savā literārajā dzejas rokrakstā B. Bižole saglabāja latviskā un modernā saplūsmi, spilgtu tēlainību, tiešumu un vitalitāti, kas daiļrades noslēguma posmā ieguva vairāk filozofisku apcerīgumu par dabas un cilvēka ritējuma paralēlēm.