Pašreizējais stāvoklis Daļa no tīmekļa satura piedāvājumiem ir plašsaziņas (masu) mediji, piemēram, interneta (tiešsaistes) ziņu portāli, ar 1) masu auditoriju, 2) profesionāli veidotu žurnālistiku, izglītojošu vai izklaides saturu un 3) ienākumiem no auditorijas. Ar šīm vienlaicīgajām pazīmēm tie atšķiras kā no sociālajiem medijiem (sociālo tīklu vietnēm) un meklēšanas rīkiem, kur arī lielākoties tiek izplatīts masu mediju saturs, tā no e-komercijas un reklāmas un sabiedrisko attiecību piedāvājumiem. Pēc interneta izpētes un konsultāciju uzņēmuma Gemius Latvia datiem 2017. gada sākumā, pieci apmeklētākie tiešsaistes ziņu portāli ir “Delfi.lv”, “TVnet.lv/Apollo.lv”, “Jauns.lv” (“Kasjauns.lv”), “Skaties.lv” (MTG TV Latvia) un “Lsm.lv” (Latvijas sabiedriskie mediji). Tie ir kļuvuši par svarīgiem ziņu medijiem, šajā ziņā aizstājot avīzes. Tiešsaistes plašsaziņas medijiem raksturīga pastiprināta interaktivitāte (atgriezeniskā saite) ar auditoriju, izmantojot datorizēto un digitālo komunikāciju un sociālos medijus, ko lieto arī virtuālās kopienas.
Vispopulārākā e-komercijas vietne Latvijā ir sludinājumu portāls “Ss.com”. To izmanto 45 % no interneta lietotājiem. No ārvalstu e-komercijas vietnēm Latvijas iedzīvotāju vidū iecienītākā ir “Ebay.com”, ko izmanto 29 % tiešsaistes lietotāju.
Kopš 2008. gada darbojas valsts pārvaldes pakalpojumu portāls “Latvija.lv”. Tā darbību nodrošina Valsts reģionālās attīstības aģentūra. Portālā izvietotajā valsts un pašvaldību pakalpojumu katalogā lietotāji var atrast informāciju un saņemt pakalpojumus šādās jomās: sociālie pakalpojumi, nodarbinātība, ģimene, uzņēmējdarbība, nauda un nodokļi, māja un vide, kultūra, sports un tūrisms. Populārākie e-pakalpojumi 2016. gadā bija dzīvesvietas deklarācijas iesniegšana, informācija par sociālās apdrošināšanas iemaksām, savu datu pārbaude iedzīvotāju reģistrā.
2016. gada sākumā 204 281 Latvijas iedzīvotājs izmantoja elektronisko parakstu. Tā pakalpojumu izveidojis un nodrošina VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs”.
Lietojot internetu, Latvijas iedzīvotāji visvairāk apmeklē sociālo mediju vietnes, e-pasta pakalpojumu sniedzējus, ziņu portālus. Pēc Gemius Audience datiem, 2017. gada sākumā portālu “Delfi” latviešu un krievu valodā mēnesī apmeklēja 344 844 reālie lietotāji, “Inbox.lv” – 342 600, “TVnet.lv” – 282 710. Nišas auditorijas ir kultūras un intelektuālajiem portāliem “Satori.lv”, “Punctummagazine.lv”, “Lakuga.lv” un citiem.
44 % Latvijas iedzīvotāju izmanto sociālos medijus katru dienu, 12 % – divas vai trīs reizes nedēļā, 5 % – dažas reizes mēnesī vai retāk, 33 % nekad nav izmantojuši sociālos medijus, 6 % nav pieejami šie mediji, liecina Eurobarometer 2015. gada dati. Latvijas iedzīvotāji ir septītie aktīvākie Eiropas Savienībā. 33 % no Latvijas iedzīvotājiem lieto globālo sociālo mediju Facebook.
Tiešsaistes reklāmas tirgus ir augošs: 2016. gadā tas veidoja 20 % no visām Latvijas reklāmas investīcijām. Reklāmu piesaista ziņu portāli, tradicionālo mediju tiešsaistes vietnes, citas populāras interneta vietnes. Arvien lielāka loma Latvijas reklāmas tirgū ir globālajiem tīmekļa uzņēmumiem Google.com, Facebook.com, Youtube.com un citiem, kuros var izvietot reklāmu atkarībā no satura lietotāju skaita noteiktā valstī vai tirgū. Trūkst datu, cik no Latvijas reklāmdevēju investīcijām ir atvēlētas preču un pakalpojumu popularizēšanai globālo mediju lietotāju auditorijai iekšzemē.
“Draugiem Group” gada apgrozījums 2015. gadā bija 22,9 miljoni eiro, nopelnot 2,4 miljonus eiro. Uzņēmuma grupā strādā vairāk nekā 250 darbinieku – 150 Latvijā un vairāk nekā 100 Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV).
“Delfi” līdzās ziņām veido arī vairākus interneta žurnālus par tūrismu, veselību un medicīnu, māju un dārzu, ēst gatavošanu, vietni sievietēm. “TVnet.lv” tāpat piedāvā daudzveidīgu informāciju, viedokļus un izklaidi teksta, foto un video formātos.
Nozīmīga loma ar centrālo biroju Rīgā ir sociālajam medijam “Ask.fm”, ko 2010. gadā dibināja Iļja Terebins un Marks Terebins. Pēc “Ask.fm” informācijas, 2017. gadā tam ir 150 miljoni unikālo lietotāju mēnesī. Šis sociālais medijs ir pieejams 150 valstīs 49 valodās, 45 % no lietotājiem apmeklē vietni katru dienu.