M. Fokins iestudējis krievu komponista Andreja Kadleca (Андрей-Карл Вячеславович Кадлец) “Aknids un Galateja” (Ацис и Галатея, Marijas teātris, 1905), vācu komponista Fēliksa Mendelszona Bartoldi (Jakob Ludwig Felix Mendelssohn Bartholdy) “Sapnis vasaras naktī” (A Midsummer Night's Dream, Marijas teātris, 1906), N. Čerepņina “Armīdas paviljons” (Marijas teātris, 1907), franču komponista Kamila Sensānsa (Charles-Camille Saint-Saënsa) “Mirstošais gulbis” (La Mort du Cygne, Marijas teātris, 1907), A. Arenska “Ēģiptes naktis” (Египетские ночи, Marijas teātris, 1908) F. Šopēna “Šopeniāna” (Marijas teātris, 1908; ar nosaukumu “Silfīdas”, Сильфида “Krievu sezonas”, 1909), P. Čaikovska “Gadalaiki” (Времена года, Teātra skola, 1909), A. Borodina “Polovciešu dejas” no operas “Kņazs Igors” (Князь Игорь, “Krievu sezonas” un Marijas teātris, 1909), R. Šūmaņa “Karnevāls” (“Krievu sezonas”, 1910), N. Rimska-Korsakova “Šeherezade” (Scheherazade, “Krievu sezonas”, 1910) un “Zelta gailītis” (Золотой петушок, “Krievu sezonas”, 1914, un baleta versija Londonā, 1937), I. Stravinska “Ugunsputns” (Жар-птица, “Krievu sezonas”, 1910), N. Čerepņina “Narciss” (Нарцисс, “Krievu sezonas”, 1911), vācu komponista Karla Marijas fon Vēbera (Carl Maria Friedrich Ernst von Weber) “Rozes gars” (Le Spectre de la ros; S. Djagiļeva Ballet Russe de Monte Carlos, 1911), I. Stravinska “Petruška” (Петрушка, “Krievu sezonas”, 1911), “Zemūdens valstība” (Подводное царство) no N. Rimska-Korsakova operas “Sadko” (Садко, “Krievu sezonas”, 1911), R. Šūmaņa “Tauriņi” (Бабочки, Marijas teātris, 1912, S. Djagiļeva Ballet Russe de Monte Carlo, 1914), krievu komponista Milija Balakireva (Милий Алексеевич Балакирев) “Islamejs” (Исламей, Marijas teātris, 1912) un “Tamāra” (Тамара, “Krievu sezonas”, 1912), franču komponista Renaldo Āna (Reynaldo Hahn) “Zilais dievs" (Le Dieu bleu, “Krievu sezonas”, 1912), M. Ravēla “Dafnids un Hloja” (Daphnis et Chloé, “Krievu sezonas”, 1912), ungāru komponista Ferenca Lista (ungāru Liszt Ferenc, vācu Franz Liszt) “Prelīdes” (Прелюды, Marijas teātris, 1913), vācu komponista Riharda Štrausa (Richard Georg Strauss) “Jāzepa leģenda” (Легенда об Иосифе, “Krievu sezonas”, 1914), Mihaila Gļinkas (Михаил Иванович Глинка) “Sapnis” (Сон, Marijas teātris, 1915) un “Aragonas hota” (Арагонская хота, Marijas teātris, 1916), A. Glazunova “Steņka Razins” (Стенька Разин, Marijas teātris, 1915), P. Čaikovska “Frančeska da Rimini” (Франческа да Римини, Marijas teātris, 1915), franču komponista Pola Dikā (Paul Abraham Dukas) “Burvju māceklis” (Ученик чародея, Marijas teātris, 1916), vācu komponista Kristofa Vilibalda Gluka (Christoph Willibald Gluck) “Dons Žuans” (Don Juan, Ballet Russe de Monte Carlo, 1936), vācu komponista Johana Sebastiana Baha (Johann Sebastian Bach) “Elementi” (Элементы, Ballet Russe de Monte Carlo, 1937), S. Rahmaņinova “Paganīni” (Паганини, Ballet Russe de Monte Carlo, 1939), franču komponista Žaka Ofenbaha (Jacques Offenbach) “Zilbārdis” (Blaubart, Palacio de Bellas Artes, Mexico, 1941), S. Prokofjeva “Krievu kareivis” (Русский солдат, Boston Opera House, 1942) un citi.