Par spīti skanējuma oriģinalitātei, vēlāk bieži kritizēta Led Zeppelin raksturīga tendence, kas aizgūta no blūzā un folkmūzikā vēsturiski izplatītas tradīcijas, pārveidojot iepriekš eksistējušas dziesmas aranžējumu vai tekstu, automātiski pretendēt arī uz skaņdarba autortiesībām. LP pirmizdevumā kā You Shook Me un I Can’t Quit You Baby autors minēts t. s. Čikāgas blūza klasiķis Villijs Diksons (Willie Dixon), bet pārējie skaņdarbi uzrādīti kā grupas dalībnieku sacerējumi vai aranžējumi. Tomēr viņu autorības pakāpe vairākos gadījumos tikusi apstrīdēta.
Viena no LP iespaidīgākajām kompozīcijām ir Babe I’m Gonna Leave You, kurā akustiska folkmūzika apvienota ar elektrisku roku. Intervijās Dž. Peidžs vairākkārt stāstījis, ka šo dziesmu pirmoreiz dzirdējis Džoannas Baezas (Joan Baez) 1962. gada koncertierakstā, kurā tā pieteikta kā Dž. Baezas aranžēta tautasdziesma. Arī Led Zeppelin albuma pirmajos izdevumos tā minēta kā tradicionāls skaņdarbs Dž. Peidža aranžējumā, bet 20. gs. 80. gados atklājās, ka Babe I’m Gonna Leave You sacerējusi amerikāņu folkdziedātāja Anne Bredone (Anne Bredon), kurai izdevās panākt savas līdzautorības attiecināšanu arī uz Led Zeppelin versiju. Par tās trešo autoru mūsdienās atzīts R. Plānts, kurš daļēji mainījis dziesmas tekstu.
Līdzīga situācija saistīta ar Dazed and Confused, kas ilgstoši bija viena no Led Zeppelin koncertu kulminācijām – nereti gandrīz pusstundu ilga kolektīvi improvizēta kompozīcija, kurā Dž. Peidžs demonstrēja virtuozu ģitārspēli ar vijoles lociņu. Dazed and Confused oriģinālversiju sacerējis un jau 1967. gadā ieskaņojis amerikāņu folkroka mūziķis Džeiks Holmss (Jake Holmes), kurš 1967. gadā to izpildīja, iesildot Yardbirds uzstāšanos Ņujorkā (Ņujorkas pavalsts, Amerikas Savienotās Valstis, ASV). Pēc šā koncerta Dazed and Confused repertuārā iekļāva arī Yardbirds, bet vēlāk – Led Zeppelin. Taču, atsaucoties uz radikāli izmainīto aranžējumu, tās autorību abas grupas piedēvēja Dž. Peidžam. Nenoliedzot, ka ģitārists dziesmai devis citu vērienu un identitāti, Dž. Holmss šim traktējumam nepiekrita, un 2010. gadā, pēc ilgstošām un nerezultatīvām pārrunām ar Dž. Peidžu, pretenzijas uz līdzautorību pieteica juridiskā ceļā. Puses vienojās bez tiesas sprieduma un LP vēlākajos izdevumos Dazed and Confused minēts kā Dž. Peidža skaņdarbs, ko inspirējis Dž. Holmss.
Komplicēta izcelsme bijusi arī instrumentālai kompozīcijai Black Mountain Side – tās prototips ir īru tautasdziesmas Down by Blackwaterside interpretācija, ko 1966. gadā ierakstījis skotu folkmūziķis Bērts Dženšs (Bert Jansch). Turklāt, atšķirībā no citiem līdzīgiem gadījumiem, šoreiz Dž. Peidžs, būdams liels B. Dženša ģitārspēles cienītājs, aranžējumu mainījis minimāli, savu akustiskās ģitāras spēli papildinot ar Virama Džasani (Viram Jasani) ieskaņotu tablas partiju, kas skaņdarbam piešķir indiešu mūzikai radniecīgu noskaņu. Preses intervijās B. Dženšs vairākkārt uzsvēris, ka, viņa ieguldījums Led Zeppelin versijā ignorēts netaisnīgi, tomēr formāli pretenzijas nav izteicis.
Ne mazāk diskutabla ir How Many More Times autorpiederība. Mūsdienās tā joprojām piedēvēta visiem četriem Led Zeppelin dalībniekiem, taču skaņdarbā apvienotas jau agrāk pazīstamas blūza tēmas, visvairāk atsaucoties uz Haulina Vulfa (Howlin’ Wolf) dziesmu How Many More Years. No autortiesību viedokļa tikpat strīdīgu jaunrades metodi Led Zeppelin vairākkārt piekopuši arī turpmāk, taču grupas izcilo statusu nākamo desmitgažu rokmūzikas hierarhijā tas būtiski neietekmēja.