Kaut mūzikas izdevniecības 28. ielā darbojās arī vēlāk, agrāko ietekmi Skārda pannu aleja zaudēja 20. gs. 20. gadu beigās līdz ar Lielās depresijas sākumu un skaņu ierakstu un atskaņošanas tehnoloģiju, kā arī skaņu kino attīstību, kas principiāli mainīja mūzikas patēriņa paradumus.
Savukārt Skārda pannu alejas profesionāļu iedibinātā tradicionālās popmūzikas stilistika ASV un citu valstu populārajā mūzikā dominēja līdz pat rokenrola modes sākumam 50. gados, kad mūzikas industrija piedzīvoja orientācijas maiņu uz pusaudžu auditoriju, kuras vajadzības pilnvērtīgāk spēja apkalpot jauna biznesmeņu un autoru paaudze (tās pārstāvji koncentrējās t. s. Brilla namā, Brill Building, pārdesmit minūšu gājiena attālumā no 28. ielas).
Bez nozīmīga muzikālā mantojuma, kura aktualitāte, pateicoties daudzu populāru izpildītāju (Rods Stjuarts, Rod Stewart; Lēdija Gaga, Lady Gaga; Maikls Bublē, Michael Bublé, u. c.) interesei par Lielo amerikāņu dziesmu grāmatu, nav zudusi arī 21. gs., Skārda pannu alejas vēsturiskā nozīme saistīta ar mūzikas industrijas pamatu radīšanu, dažādu tirgus izpētes un mārketinga paņēmienu ieviešanu ikdienas praksē, kā arī industrijas interešu pārstāvniecības un aizstāvības organizāciju izveidi. Pēc 28. ielas izdevēju un autoru iniciatīvas 1914. gadā tika nodibināta Amerikas komponistu, autoru un izdevēju biedrība ASCAP (American Society of Composers, Authors, and Publishers) – arī mūsdienās vadošā mūzikas autortiesību organizācija ASV.