Slavas sākumperiodā B. Krosbijs atšķirībā no vairuma baltādaino vokālistu savu baritona dziedājumu balstīja Ņūorleānas džeza tradīcijā, kas arī viņa izpildītajām popdziesmām piešķīra ritmisku intensitāti un emocionālu svaigumu. Vēlāk, paplašinot stilistiskās robežas, B. Krosbijs saglabāja svinga izjūtu, kā arī džezam raksturīgu sinkopējumu un frāzējumu, taču atteicās no sketa u. c. primāri ar džezu saistītiem vokālās tehnikas paņēmieniem, turklāt prasmīgi izmantoja mikrofonu. Līdz 20. gs. 30. gadiem vairums vokālistu mikrofonu nelietoja, tādēļ, uzstājoties ar orķestri, bija spiesti pārslogot balss saites un skaļāka dziedājuma dēļ upurēt izpildījuma niansētību. Savukārt B. Krosbijam, pateicoties šim tehnoloģiskajam jauninājumam, izdevās iedibināt jaunu dziedājuma tradīciju – aizrautīgu, bet relaksēti atbrīvotu, emocionālu, taču nepārspīlētu, dabisku un intīmu. Šī izpildījuma maniere kļuva pazīstama kā krūnēšana (crooning), sniedza muzikālu identitāti tādiem vokālistiem kā F. Sinatra, Dīns Mārtins (Dean Martin), Tonijs Benets (Tony Bennett), Endijs Viljamss (Andy Williams) un nav zaudējusi aktualitāti arī 21. gs.
Pēc B. Krosbija nāves viņam piemitušo ģimenes un sabiedrības vērtības godājošā “paraugamerikāņa” tēlu iedragāja dēla Gerija Krosbija (Gary Crosby) grāmata “Ejot savu ceļu” (Going My Own Way, 1983), kurā viņš savu tēvu raksturo kā bezsirdīgu un varmācīgu despotu, taču dziedātāja ieguldījums populārās mūzikas attīstībā tiek vērtēts nemainīgi augstu. Laikraksta The New York Times mūzikas kritiķis Džeimss Gevins (James Gavin) to rezumējis šādi: “Vairāk nekā jebkurš cits vokālists, B. Krosbijs šo mākslas formu atbrīvoja no stīvuma, kas tai piemita gadsimta sākumā, un pārvērta sarunā [ar klausītāju]. Ar mierinošu nosvērtību viņš Ameriku izvadīja cauri Lielajai depresijai un Otrajam pasaules karam, pēc tā kļūstot par mājas dzīves stabilitātes simbolu.”