1976. gada janvārī grupa ierakstu studijā Record Plant Sasalito (Kalifornijas pavalsts, ASV) sāka ieskaņot nākamo albumu. LP iznākšana tika plānota tā paša gada septembrī, un studija bija rezervēta uz diviem mēnešiem, taču darbu apgrūtināja dramatiski sakāpinātas mūziķu savstarpējo attiecību peripetijas.
Sesiju laikā izjuka basģitārista Džona Makvī (John McVie) un taustiņinstrumentālistes un vokālistes Kristīnes Makvī (Christine McVie) laulība, uz izjukšanas robežas bija L. Bakingema un S. Niksas kopdzīve, tāpat arī bundzinieka Mika Flītvuda (Mick Fleetwood) ģimenē valdīja krīze, kas drīzumā noveda pie tās iziršanas. Situāciju sarežģīja arī mūziķu hedoniskais dzīvesveids, pārmērīgs alkohola un narkotiku patēriņš, un fakts, ka daži grupas dalībnieki iesaistījās jaunās romantiskās attiecības. Uz kolektīvas disfunkcionalitātes robežas balansējošais mikroklimats, kurā savstarpējs aizvainojums, vilšanās un neiecietība mijās ar narkotisku uzbudinātību un jaunas iemīlēšanās eiforiju, kā arī profesionāla ambiciozitāte (grupa bija apņēmusies radīt albumu, kurā ik dziesma būtu potenciāls hits) un muzikāls perfekcionisms sesijas izvērta grūti kontrolējamā procesā, liekot mainīt sākotnējos plānus. Paredzēto divu mēnešu vietā darbs ilga 11 mēnešus (epizodiski strādājot arī citās studijās), tādēļ nācās atcelt izpārdotu koncertturneju, bet LP izdošana aizkavējās līdz nākamā gada februārim. Turklāt grupā izveidojās “puišu” un “meiteņu” frakcijas – L. Bakingems, M. Flītvuds un Dž. Makvī mitinājās ēkā līdzās Record Plant, bet S. Niksa ar K. Makvī īrēja atsevišķu dzīvokli.
No otras puses iekšējā spriedze veicināja radošu sāncensību, visus, bet jo īpaši dziesmu autorus S. Niksu, L. Bakingemu un K. Makvī mudinot uz maksimālu profesionālo atdevi, kas ļāva pilnvērtīgi konkurēt ar kolēģiem, savas psihoemocionālās traumas pārvēršot vairāku paaudžu dzīvē nozīmīgos skaņdarbos.