Digitālais mārketings ietver darbības, institūciju kopumu un procesus digitālajā vidē tādu piedāvājumu radīšanai, saziņai, piegādei un apmaiņai, kuri rada vērtību klientiem, pircējiem, partneriem un sabiedrībai kopumā.
Digitālais mārketings fokusēts uz tēmētu piekļuvi klientiem un to izprašanu, vērtības pievienošanu produktam, izplatīšanas kanālu paplašināšanu un pārdošanas palielināšanu, izmantojot digitālo rīku sniegtās iespējas, piemēram, tiešsaistes pārdošana un iepirkšanās, digitālo aplikāciju izmantošana, tiešsaistes reklāmu izvietošana un sociālo mediju administrēšana u. c. Digitālajā mārketingā tiek izmantotas dažādas digitālās ierīces, piemēram, viedtālruņi, datori, planšetdatori vai digitālie reklāmas stendi, lai klienti un biznesa partneri varētu saņemt atbilstošu mārketinga informāciju.
Digitālais mārketings veido izpratni par digitālo klientu vajadzībām un pieeju uzņēmuma attīstībai, ar kuru varētu tikt izpildītas digitālo klientu vajadzības.
Digitālo mārketingu var attīstīt kā praktisku pieeju sistēmu, izmantojot digitālās tehnoloģijas un zinātni, ja tajā tiek izmantotas zinātniskās izpētes metodes.
Digitālā mārketinga praksi uzskata par radošu industriju, kas ietver reklāmu, preču izplatīšanu un pārdošanu digitālajā vidē. Mūsdienās digitālajā mārketingā tiek plaši izmantotas sociālās zinātnes, psiholoģija, socioloģija, matemātika, ekonomika, antropoloģija un neirozinātne. Digitālā mārketinga procesa saturs ietver arī radošās mākslas izmantošanu.