Z. Errs pirmās lomas iezīmējās ar labai dejas kultūrai raksturīgo klasiskās kustības izteiksmību, precizitāti, ritmiskumu, atraisītību, kas liecināja par dejas tehnikas pārvaldīšanu, un artistiskumu. Tās bija: Nātre Pētera Barisona “Ziedu vijā” (1970), Esmeralda Čezāres Punji (Cesare Pugni), Rikardo Drigo (Riccardo Eugenio Drigo) un Riharda Glāzupa “Parīzes Dievmātes katedrālē” (1971), Jaunkundze Dmitrija Šostakoviča (Дмитрий Дмитриевич Шостакович) baletā “Jaunkundze un huligāns” (Барышня и хулиган, 1971).
Dejas prieks un šarms izpaudās turpmākajās lomās: Kitrijā Ludviga Minkusa (Ludwig Minkus) “Donā Kihotā” (Don Quixote, 1972, 1982), Meitene Valtera Kaminska “Manā pilsētā” (1971), Lienīte Arvīda Žilinska “Sprīdītī” (1973), Pahita L. Minkusa “Pahitā” (1974), Mirandolīna Sergeja Vasiļenko (Сергей Никифорович Василенко) “Mirandolīnā” (Мирандолина, 1974), Medora Ādolfa Šarla Adāna (Adolphe Charles Adam) “Korsārā” (Le Corsaire, 1974), Aurora Pētera Čaikovska (Петр Ильич Чайковский) “Apburtā princesē” (Спящая красавица, 1975, 1995).
Pretrunu un kaislību pārpilnais Blondalēnas tēls Žana Sibēliusa (Jean Sibelius) “Skaramušā” (Scaramouche, 1975) bija jaunas kvalitātes apliecinājums mākslinieces radošajā biogrāfijā. Tam sekoja Žizele Ā. Š. Adāna “Žizelē” (Gizel, 1976), Skaidrīte Alfrēda Kalniņa “Staburagā” (1976), Kristīne Jura Karlsona “Lasot Blaumani” (1979), Vaļa Andreja Ešpaja (Андрей Яковлевич Эшпай) “Angārā” (Ангара, 1981).
Starp nozīmīgākajām mākslinieces lomām bija arī Marija P. Čaikovska “Riekstkodī” (Щелкунчик, 1981, 1988), Džuljeta Sergeja Prokofjeva (Сергей Сергеевич Прокофьев) “Romeo un Džuljetā” (Ромео и Джульетта, 1982), Meitene Karla Marijas fon Vēbera (Carl Maria Friedrich Ernst von Weber) “Rozes garā” (Le Spectre de la ros, 1981), Kolumbīne Roberta Šūmaņa (Robert Alexander Schumann) “Karnevālā” (Carnaval, 1981), Velnene Andreja Petrova (Андрей Павлович Петров) “Pasaules radīšanā” (Сотворение мира, 1983), Odeta un Odīlija P. Čaikovska “Gulbju ezerā” (Лебединое озеро, 1984), Šeherezāde Fikreta Amirova (Fikrət Məşədi Cəmil oğlu Əmirov) “Tūkstoš un vienā naktī” (Тысяча и одна ночь, 1985), Aņuta Valērija Gavriļina (Валерий Александрович Гаврилин) “Aņutā” (Анюта, 1986), Marija V. Kaminska “Kam skanēs zvans” (1987), Pelrušķītes pusmāsa Sergeja Prokofjeva (Сергей Сергеевич Прокофьев) “Pelnrušķītē” (Золушка, 1991), soliste Ludviga van Bēthovena (Ludwig van Beethoven) “Septītajā simfonijā” (1993), Silfīda Hermana Lēvenšelda (Herman Severin Løvenskiold) “Silfīdā” (La Sylphide, 1994), soliste Antonīna Dvoržāka (Antonín Leopold Dvořák) mūzika, Aivara Leimaņa horeogrāfija baletā “Dzīve” (1996) u. c.
Pilnveidojot meistarību, 1989. gadā radošā darba vakarā Z. Errs sniegumā tapa Margaritas Gotjē (Marguerite Gauthier) traģiskais dzīves stāsts Džuzepes Verdi (Giuseppe Fortunino Francesco Verdi) baletā “Kamēliju dāma”, Oļģerta Dunkera librets pēc Aleksandra Dimā dēla (Alexandre Dumas fils) drāmas “Kamēliju dāma” motīviem Janīnas Pankrates asociatīvi ietilpīgajā horeogrāfijā.
1995. gadā, dejojot titullomu baletā par slavenās franču dziedātājas Edītes Piafas (Édith Piaf ) dzīvi, Z. Errs atzīmēja divdesmit piecu darba gadu jubileju komponistes Daces Aperānes un horeogrāfes Daces Dindones baletā “Edīte”. Kopā ar Z. Errs šajā baletā spožus, epizodiskus tēlus atveidoja trupas izcilākie premjeri: Genādijs Gorbaņovs, Arnis Līcītis, Igors Pavļiņins, Marians Butkevičs, A. Leimanis.