Pirmos ievērojamos panākumus Billboard hitu tabulā Philles guva ar meiteņu grupas Crystals ierakstiem. 1962. gadā, Crystals atrodoties koncertturnejā un nespējot ierasties uz ierakstu sesiju, F. Spektors nolīga citu meiteņu grupu, kas viņa vadībā iedziedāja dziesmu He’s a Rebel. Grupas īstajām dalībniecēm nezinot, Philles arī šo ieskaņojumu laida klajā kā Crystals singlu un tas kļuva par kompānijas pirmo izdevumu, kas sasniedzis topa virsotni.
Manipulatoriskas darba metodes, nerēķināšanās ar izpildītāju interesēm un aktīva pašpromocija, uzsverot savus nopelnus hitu tapšanā, F. Spektoram bija raksturīga arī turpmāk, ļaujot viņam kļūt par pirmo producentu, kura slava nereti bija lielāka nekā viņa producētajiem mūziķiem; vairāki pētnieki uzsvēruši, ka F. Spektors apzināti rūpējies, lai Philles izpildītāju panākumi neaizēno viņa paša statusu.
1963. gadā kompānija uzsāka sadarbību ar meiteņu trio Ronettes. Agrāk tas ievērību gūt nespēja, taču jau pirmais Philles izdotais singls Be My Baby kļuva par starptautisku hitu, līdz ar virkni citu F. Spektora producētu ierakstu izvirzot Ronettes starp tolaik populārā meiteņu grupu fenomena slavenākajām pārstāvēm. Savukārt Be My Baby, ko F. Spektors sacerējis ar Džefu Beriju (Jeff Barry) un Elliju Grīnviču (Ellie Greenwich), ir viens no spilgtākajiem amerikāņu jauniešu mūzikas paraugiem laikā pirms britu invāzijas; 1973. gadā F. Spektora vadībā to iedziedāja arī Dž. Lenons, taču pirmizdevumu šī interpretācija piedzīvoja tikai 1998. gadā.
1964. gadā F. Spektors sāka sadarboties ar puišu duetu Righteous Brothers. Pirmajam kopīgi ieskaņotajam singlam producents izraudzījās balādisku dziesmu You’ve Lost That Lovin’ Feelin’. 1965. gada sākumā šis singls, ko F. Spektors sacerējis līdzautorībā ar Beriju Mannu (Barry Mann) un Sintiju Veilu (Cynthia Weil), sasniedza ASV topa pirmo vietu, bet vēlāk kļuva par amerikāņu radio un televīzijas visvairāk atskaņoto (8 mlj reižu) dziesmu 20. gs. (izpildītājtiesību organizācijas BMI dati). Mūsdienās radiostacijas daudzās valstīts joprojām atskaņo arī dueta singlu Unchained Melody (1965), kura saistība ar F. Spektoru gan ir neskaidra. Viņš pats sevi konsekventi uzdeva par tā producentu, taču Bils Medlijs (Bill Medley), kurš tāpat producējis virkni Phillies ierakstu, apgalvoja, ka Unchained Melody ieskaņota viņa vadībā un bez F. Spektora līdzdalības. 1965. gadā Unchained Melody iekļuva ASV Top 10 un Lielbritānijas Top 20, bet 1990. gadā dziesma tika izmantota filmā “Spoks” (Ghost, režisors Džerijs Zakers, Jerry Zucker) – filmas panākumiem sekoja atkārtots oriģinālieraksta izdevums, kas ASV ierindojās Top 20, bet Lielbritānijā sasniedza pirmo vietu.
1966. gadā, kad F. Spektoram jau bija ļoti pretencioza profesionāļa un egocentriska, neprognozējami skandaloza dīvaiņa slava, klajā nāca viņa visambiciozākais producējums – T. Tērneres singls River Deep, Mountain High (vēl viens F. Spektora, B. Manna un S. Veilas kopsacerējums). Tā ieskaņošanā piedalījās 21 mūziķis un tikpat fona vokālisti, savukārt sesiju rekordlielais budžets daudzkārt pārsniedza plānoto. Producents šo ierakstu vērtēja kā savu meistardarbu un skaņas sienas triumfu, taču ASV tas piedzīvoja negaidītu izgāšanos (88. vieta Billboard tabulā). Citur River Deep, Mountain High panākumi bija ievērojami lielāki un nākamajās desmitgadēs dziesma iemantojusi neapstrīdamas ritmblūza un roka klasikas statusu (lai arī viedokļi par ieraksta kvalitāti atšķiras), taču amerikāņu publikas ignorance aizsāka ilgstošu F. Spektora depresijas, alkoholisma un narkomānijas periodu, kā arī divus gadus ilgušu norobežošanos no mūzikas industrijas.
Fils Spektors. 10 ievērojamas dziesmas.
Sastādījis Klāss Vāvere.