Profesionālā, radošā un sabiedriskā darbība No 1921. līdz 1923. gadam L. Liberts modernās franču glezniecības iespaidā aizrāvās ar kubismu (“Tilts Torņakalnā”, 1921; “Ziema pilsētas nomalē”, 1922; “Vīrieša portrets”, 1923) un ekspresīvu krāsainību, raksturīgu krievu kubofutūrismam (“Sieviete sarkanā”, 1923). 1924. gadā pēc ceļojuma uz Parīzi glezniecības veids lēnām mainījās reālisma virzienā. L. Liberts gleznoja gan zemnieku mājas un bērzu birzis, gan Versaļu, Parīzes bulvārus naktī, Vidusjūras krastus, Kairu, Romu un Berlīni. No 1930. gada galvenā tēma daiļradē bija krāšņas ainavas ar Venēcijas šaurajiem kanāliem, gondolām, Santa Marija della Salute baznīcu un Dodžu pili (Palazzo Ducale). Pieauga otas triepiena atraisītība, bet krāsu gamma kļuva atturīgāka. L. Liberts gleznoja pašportretus, sievu Amandu (1934), māti (1937), tēlnieku Kārli Zāli (1934), arheologu Franci Balodi (1937). Nacionālpatriotiskā garā ieturēta portretu virkne ar teiksmainiem senlatviešu virsaišiem (“Sencis”, 1935–1937).
Lielākos starptautiskos panākumus L. Liberts guva kā skatuves gleznotājs; 1913. gadā viņš sāka strādāt Kazaņas operā kā Pāvela Beņkova (Павел Петрович Беньков) māceklis un kopumā veidojis vairāk nekā sešdesmit izrādes. No 1924. līdz 1938. gadam viņš radīja dekorācijas, kurās dominēja krāšņas, ornamentālas formas un spilgta krāsainība, daudziem Nacionālās operas uzvedumiem: “Bēgšana no seraja” (Die Entführung aus dem Serail, Volfgangs Amadejs Mocarts, Wolfgang Amadeus Mozart), “Karmena” (Carmen, Žoržs Bizē, Georges Bizet), “Fidelio” (Fidelio, 1925, Ludvigs van Bēthovens, Ludwig van Beethoven), “Turandota” (Turandot, 1930, Džakomo Pučini, Giacomo Puccini), “Parsifāls” (Parsifal, 1933, Rihards Vāgners, Richard Wagner) un citiem.

Ludolfs Liberts. Dekorāciju mets Volfganga Amadeja Mocarta operai "Bēgšana no seraja". 1924. gads.
Fotogrāfs Normunds Brasliņš. Avots: Latvijas Nacionālais mākslas muzejs.
Romantiska teiksmainība raksturoja dekorācijas latviešu operām: “Salinieki” (1926, Alfrēds Kalniņš), “Sprīdītis” (1927, Jāzeps Mediņš), “Lolitas brīnumputns” (1934, Jānis Kalniņš). L. Liberta vēriens izpaudās greznos baleta uzvedumos (Pētera Čaikovska, Пётр Ильич Чайкoвский, “Riekstkodī”, Щелкунчик, 1928; “Apburtajā princesē”, Спящая красавица, 1929; Igora Stravinska, Игорь Фёдорович Стравинский, “Ugunsputnā”, Жар-птица, 1930). No 1926. gada viņš daudz strādāja arī ārzemēs: Lietuvas Valsts teātrī (Lietuvos valstybiniame teatre) “Aīdā” (Aida, Džuzepe Verdi, Giuseppe Verdi), Kauņā – “Samsonā un Dalilā”, “Gulbju ezerā”, Stora Teater Malmē, Zviedrijā, – “Karmenā”, “Aīdā”, gan arī iestudējumos Somijā, Bulgārijā un Dienvidslāvijā. Savām dekorācijām, kuru lielos laukumus atdzīvināja ornamentālas formas, viņš radīja stilistiski pieskaņotus, greznus kostīmus, kuru akvareļu metu plastiskās līnijas un vitālā krāsainība liecina par Leona Baksta (Leon Bakst) iespaidu.
L. Liberts zīmēja karikatūras žurnālā “Ho-Ho” (1922–1923) un kopā ar Kārli Miesnieku vadīja mākslas studiju (1924–1929). 1923.–1932. gadā viņš strādāja par Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) pasniedzēju, un 1942.–1944. gadā viņš vadīja Figurālo meistardarbnīcu. 1924. gadā kopā ar mākslas zinātnieku Jāni Siliņu noorganizēja LMA pedagogu apvienību “Sadarbs” (priekšsēdētājs 1929–1939). 1935.–1940. un 1941.–1944. gadā L. Liberts bija Latvijas Valstspapīru spiestuves un naudas kaltuves direktors. 1944. gadā devās bēgļu gaitās uz Austriju, 1945. gadā pārcēlās uz Vāciju, kur strādāja par pedagogu Eslingenes latviešu mākslas skolā. 1950. gadā L. Liberts emigrēja uz ASV, dzīvoja Ņujorkā un gleznoja Rīgas, Venēcijas, Ņujorkas un Parīzes ainavas. 1953. gadā Amerikas Latviešu Apvienība uzdāvināja ASV prezidentam Dvaitam Eizenhaueram (Dwight D. Eisenhower) L. Liberta gleznu “Rīgas torņi”.
L. Liberts pārstāvējis latviešu mākslu un scenogrāfiju izstādēs Parīzē, Briselē, Berlīnē, Stokholmā, Ņujorkā, Helsinkos, Barselonā, Minhenē, Cīrihē, Vīnē, Otavā, Oslo, Maskavā, Ļeņingradā, Tallinā, Tartu, Varšavā, Krakovā, Budapeštā, Prāgā, Kauņā, Kopenhāgenā, Londonā. Vienīgais no latviešiem sarīkoja personālizstādes Parīzē (1927), Briselē (1929), Berlīnē (1934; 1938) un Stokholmā (1938). L. Liberta darbi atrodas Latvijas Nacionālā mākslas muzejā, Eduarda Smiļģa Teātra muzejā, Tukuma muzejā, Musée des Arts Décoratifs Parīzē, Nationalbibliothek Vīnē un privātkolekcijās Latvijā un ASV.