Pēc ierakstu sesijām, izvērtējot ieskaņoto materiālu, B. Dilans konstatēja, ka viņa rīcībā ir vairāk augstvērtīgas mūzikas nekā iespējams iekļaut vienā skaņuplatē. Tādēļ Blonde on Blonde kļuva par roka pirmo dubultalbumu. Jau pēc dažām nedēļām no divām skaņuplatēm sastāvošu albumu Freak Out! izdeva arī Frenks Zapa (Frank Zappa) ar grupu The Mothers of Invention, bet dažu nākamo gadu laikā tas kļuva par plaši izplatītu rokmūzikas ierakstu formātu (60. gadu otrajā pusē dubultalbumus laida klajā The Beatles; Cream; The Jimi Hendrix Experience; The Who u. c.).
Taču albums, kurā iekļauta virkne B. Dilana slavenāko dziesmu (Visions of Johanna; I Want You; Stuck Inside of Mobile with the Memphis Blues Again; Just Like a Woman; Sad Eyed Lady of the Lowlands u. c.), izceļas ne tikai ar vērienīgo apjomu un stilistisku un emocionālu daudzveidību, bet arī rokmūzikā vēl nedzirdētu poētisko izsmalcinātību un dziļumu.
Tas sākas ar rotaļīgi orķestrētu humoristisku dziesmu Rainy Day Women #12 & 35 (pārējie mūziķi vēlāk stāstīja, ka B. Dilans vēlējies, lai tā izklausās pēc haotiska Pestīšanas armijas orķestra priekšnesuma), kuras piedziedājuma vadmotīvs Everybody must get stoned interpretējams gan kā mudinājums apreibināties ar narkotikām, gan aicinājums uz grēcinieku nomētāšanu ar akmeņiem (bibliska atsauce, ko atsevišķi dilanologi skaidro kā ironiju par publikas nespēju samierināties ar dziesminieka atteikšanos no folkmūzikas skanējuma un protesta tematikas). Savukārt pārējā materiālā, joprojām pilnībā nezaudējot saikni arī ar folkmūziku, noteicošās ir blūza, ritmblūza un rokenrola ietekmes, kas, pateicoties nevainojami izjustam un saliedētam mūziķu sniegumam, veido spilgtu un oriģinālu veselumu. Atkarībā no dziesmas rakstura, izpildījumam piemīt atbrīvota atslābinātība un smalks lirisms vai drudžaini aizrautīga enerģija, muzikāls raupjums un stūrainība, ko īpaši akcentē R. Robertsona griezīgi nospriegotās elektriskās ģitāras un B. Dilana mutes harmoniku tandēms. Arī B. Dilana dziedājums šajā muzikālas sinerģijas gaisotnē ieguvis pārliecību, kas ļauj vēl pārliecinošāk nekā iepriekšējos “elektriskajos” albumos iejusties ik dziesmas muzikālajā un poētiskajā gaisotnē. Savukārt bieži vien sirreāli absurdie dziesmu teksti, kuros daudz spilgtu tēlu un vārdu spēļu, zemtekstu un kultūratsauču, visbiežāk klasificējami kā mīlas lirika. Albumu sesiju laikā B. Dilans apprecējās, un tiek uzskatīts, ka Sad Eyed Lady of the Lowlands – viena no spilgtākajām mīlas balādēm – ir veltījums viņa sievai Sārai Dilanai (Sara Dylan); cita interpretācija gan to saista ar dziesminieka bijušo dzīves un skatuves partneri Džoanu Baezu (Joan Baez).
Bobs Dilans – Blonde on Blonde.