I. Magones radošā biogrāfija veidojusies reizē ar TDA “Liesma” darbību, tieši šeit radušās viņa skaistākās dejas: “Skani, mana tēvu zeme” (Gunāra Ordelovska mūzika), “Alsungas polka”, “Svētku solis” (abām Maijas Vimbules muzikālā apdare), “Sanāciet, sadziediet, sadancojiet”, “Dzimtenes laukos” (abām Raimonda Paula mūzika), “Spēlē, spēlmani” (Emīla Melngaiļa mūzika R. Paula apdarē), “Vilksim košu zelta jostu” (G. Ordelovska muzikālā apdare), “Dancī savu nolūkoju”, “Tec, laiviņa” (abām G. Ordelovska mūzika), “Ai, galdiņi”, “Popes dancis” (abām Georga Dovgjallo muzikālā apdare) un citas.
I. Magone 20. gs. 70. gadu sākumā pievērsās tolaik jaunam žanram latviešu skatuviskajā dejā, radīdams vienas no pirmajām latviešu estrādes dejām – “Zēns paņēma līgaviņu”, “Vēju stundā” (abām R. Paula mūzika). Sadarbībā ar R. Paulu 1976. gadā tapa izteiksmīgais horeogrāfisko miniatūru cikls “Māsa Kerija”. Tas bija abu mākslinieku 40 dzimšanas dienas gads, un šo jubilejas reizi iezīmēja “Māsas Kerijas” kopdarbs.
I. Magones virsvadībā iestudēti deju lielkoncerti “Kur dziesma – tur “Liesma” (2001), “Mēs sākam”, “Mēs turpinām” (2001). Strādājot ar TDA “Dzirkstelīte”, I. Magone radīja virkni bērnu deju: “Svētku deja” (Oļģerta Grāvīša mūzika), “Jandāls” (Andreja Laukmaņa muzikālā apdare), “Maza, maza meitenīte”, “Teci rikšus kumeliņi” (abām G. Ordelovska muzikālā apdare), “Cepu, cepu kukulīti”, “Andžiņš”, “Tautas svētkos” (visām Valda Zilvera muzikālā apdare), “Nāc, māsiņa, padancot” (Jāņa Ķepīša mūzika).
Vairāk nekā 15 horeogrāfa jaundejas prēmētas Jaunrades deju konkursos, daudzas no tām iekļautas Deju svētku programmās. I. Magone daudzkārt palīdzējis sava dzimtā Balvu novada dejotājiem sagatavoties Dziesmu un deju svētkiem. No “Liesmas” izauguši daudzi horeogrāfi un deju kolektīvu vadītāji: Rita Spalva, Brigita Čikste, Ieva Adāviča, Gita Ūdre, Renāte Linde, Taiga Ludborža, Zigrīda Teivāne, Una Stakle, Olga Žitluhina, Jānis Ērglis, Leons Zviedris un citi.
I. Magones horeogrāfiskā fantāzija tiek raksturora kā “devītais vilnis” – spēcīgs, reizēm neprognozējams, kurš aptvēris visu aktuālo dejas dzīvē un nereti paredzējis to, ko skatuve prasīs nākotnē.