Feja ubadze, soliste Spāņu dejā krievu komponista Sergeja Prokofjeva (Сергей Сергеевич Прокофьев) “Pelnrušķīte” (Золушка, 1953) un Sinjora Kapuleti “Romeo un Džuljeta” (Ромео и Джульетта, 1953), soliste Spāņu dejā krievu komponista Aleksandra Glazunova (Александр Константинович Глазунов) “Raimonda” (Раймонда, 1954), Batilde franču komponista Ādolfa Šarla Adāna (Adolphe-Charles Adam) “Žizele” (Giselle, 1956), soliste Tiroliešu dejā austriešu komponista Johana Štrausa, dēla (Johann Strauss, Sohn) “Pie zilās Donavas” (An der schönen blauen Donau, 1957), Vedējmāte Alfrēda Kalniņa “Staburadze” (1957), soliste franču komponista Morisa Ravela (Maurice Ravel) “Bolero” (Boléro, 1958), soliste Spāņu dejā krievu komponista Pētera Čaikovska (Петр Ильич Чайковский) “Riekstkodis” (Щелкунчик, 1959), Končita Romualda Grīnblata “Rigonda” (1959), soliste M. Ravela “Spāņu rapsodija” (Rapsodie espagnole, 1961), Karabosa P. Čaikovska “Apburtā princese” (Спящая красавица, 1962), Kubiešu meitene Raimonda Paula un Egila Švarca “Kubas melodijas” (1963), Anitra norvēģu komponista Edvarda Grīga (Edvard Hagerup Grieg) “Pērs Gints” (Peer Gynt, 1966), Krogusmeita Jāņa Ķepīša “Turaidas Roze” (1966), soliste Mazurkā franču komponista Leo Delība (Clément Philibert Léo Delibes) “Kopēlija” (Coppélia, 1966), soliste Krāsainajā rumbā Ādolfa Skultes “Negaiss pavasarī” (1967), Pamāte Arvīda Žilinska “Sprīdītis” (1968), Vedējmāte Jāņa Mediņa “Mīlas uzvara” (1970) un citas.