Apvienojot popmūzikas, ārtroka, folka, postpanka, elektroniskās mūzikas un pasaules mūzikas estētikas un digitālo tehnoloģiju iespējas, 20. gs. 70. gadu beigās un 80. gados K. Buša iemiesoja oriģinālu un no vadošajām tendencēm savrupu radošo identitāti, kas paplašināja vispārpieņemtos priekšstatus par populārās mūzikas stilistiskajām robežām un žanru mijiedarbības iespējām, veicinot žanru saplūšanas tendenci un daudzu gados jaunu mūziķu radošo brīvību. Kaut arī viņas jaunrade nav klasificējama kā tieši piederīga postpankam vai jaunajam vilnim, tā ievērojami veicinājusi šo stilistiku māksliniecisko daudzveidību un novatorismu.
Runājot par K. Bušas ietekmi uz nākamo paaudžu mūziķēm, angļu dziedātāja Beta Ortone (Beth Orton) teikusi, ka viņa [K. Buša] ir “mūsu DNS sastāvdaļa”. Viņas ietekme sastopama Šineidas O’Konoras (Sinéad O’Connor), Torijas Eimosas (Tori Amos), Bjorkas (Björk), Elenisas Morisetes (Alanis Morissette), Fionas Eplas (Fiona Apple), Džoanas Ņūsomas (Joanna Newsom), Sentvinsentas (St. Vincent), Imodženas Hīpas (Imogen Heap), Bat for Lashes, Annas Kalvi (Anna Calvi), Elisones Goldfrepas (Alison Goldfrapp), Florensas Velčas (Florence Welch), kā arī tādu mūziķu kā Bojs Džordžs (Boy George), Perfume Genius, Entonijs Hegartijs (Antony Hegarty), Wild Beasts u. c. jaunradē.