Studijas RKO Radio Pictures producenta Deivida O. Selznika (David O. Selznick) novērtējums F. Astēra provēm iekļuva Holivudas mitoloģijā: “Nemāk dziedāt. Nemāk tēlot. Gandrīz plikpaurains. Māk mazliet dejot”. Viņš norādīja arī uz F. Astēra lielajām ausīm un slikto zoda līniju, taču izcēla šarmu un tomēr noslēdza ar viņu līgumu. Studijai vēl nebija plānu par F. Astēru, tāpēc viņu “izīrēja” MGM, kur filmēja muzikālo filmu “Dejojošā lēdija” (Dancing Lady, režisors Roberts Z. Leonards, Robert Z. Leonard) ar Džoanu Krofordu (Joan Crawford) titullomā, galvenajā vīriešu lomā – Klārks Geibls (Clark Gable). F. Astērs spēlēja sevi, tērpies frakā un ar cilindru galvā.
RKO gatavojās uzņemt muzikālo filmu “Lidojot uz Rio” (Flying Down to Rio, režisors Torntons Frīlends, Thornton Freeland, 1933) ar Doloresu del Rio (Dolores del Rio) un Džīnu Reimondu (Gene Raymond) galvenajās lomās. Otrā plāna aktieri F. Astērs un Džindžera Rodžersa (Ginger Rogers) izpildīja vienu kopīgu numuru The Carioca, kas kļuva par triumfu. Deju režisora asistents bija Hermess Pāns (Hermes Pan), un filmēšanas laukumā dibinātās attiecības kļuva par pamatu draudzībai starp viņu un F. Astēru daudzu gadu garumā; tandēmā ar Dž. Rodžersu F. Astērs piedalījās 10 filmās un kļuva par Holivudas slavenāko muzikālo filmu pāri.
Pateicoties H. Pāna horeogrāfijai, viņi radīja revolūciju, kā filmējami mūzikli. Perfekcionists F. Astērs uzsvēra, ka dejotāji jāfilmē bez montāžas un bez tuvplāniem, vislabāk – visa deja vienā piegājienā, skatītājam ļaujot novērtēt gan dejotāju prasmes, gan horeogrāfiju, un kamerai jābūt stacionārai. Pilnīgi pretēji studijā Warner Brothers darbojās horeogrāfs Basbijs Bērklijs (Busby Berkeley). Viņš numurus filmēja no dažādiem rakursiem, ar biežu montāžu un atsevišķiem tuvplāniem, visbiežāk – dejotāju kāju un roku veidotās ģeometriskās figūras. Tāpat, pateicoties F. Astēram, deja un dziesma vairs nebija dekoratīvs elements (kā B. Bērklija horeogrāfijā) – to integrēja filmas stāstā.
Parasti filmā bija trīs dejas: viens F. Astēra solonumurs, pāra deja ar komiskiem elementiem un pāra romantiskā deja. Astērs-Rodžersa bija pāris, kuru mīlas aina bija deja. Abu dejas kļuva par mūziklu standartu, bet vērtību kino teorētiķi izcēla vien 60. gados, jo iepriekš valdīja uzskats, ka tās ir tikai Lielās depresijas laika kaprīzes un eskeipisms, apzināti stāstu darbību izdzīvojot vietās, par kurām vidusmēra amerikānis varēja tikai sapņot (Parīze, Venēcija, Londona).
RKO F. Astērs un Dž. Rodžersa nofilmējās deviņos mūziklos: “Jautrā šķirtene” (The Gay Divorcee, režisors Marks Sendričs, Mark Sandrich, 1934), “Roberta” (režisors Viljams A. Saiters, William A. Seiter, 1935), “Cilindrs” (Top Hat, režisors M. Sendričs; 1935; iekļauta Nacionālajā filmu reģistrā), “Sekojot flotei” (Follow the Fleet, režisors M. Sendričs, 1936), “Svinga laiks” (Swing Time, režisors Džordžs Stīvenss, George Stevens, 1936; iekļauta Nacionālajā filmu reģistrā, numurs Never Gonna Dance atzīts par vienu no izcilākajām kino deju epizodēm), “Uzdejosim?” (Shall We Dance?, režisors M. Sendričs, 1937), “Bezrūpīgais” (Carefree, režisors M. Sendričs, 1938) un “Stāsts par Vernonu un Airīnu Kāsliem” (The Story of Vernon and Irene Castle, režisors H. K. Poters, H. C. Potter, 1939), no tām sešas bija studijas ienesīgāko filmu vidū. 1939. gadā F. Astērs kā “kases inde” pameta RKO, taču vēl reizi dejoja pārī ar Dž. Rodžersu – vienīgajā abu krāsainajā mūziklā “Brodvejas Bērkliji” (The Barkleys of Broadway, režisors Čārlzs Volterss, Charles Walters, 1949), kas tapa MGM.