P. Rozenberga scenogrāfa daiļrades spilgtākais, raksturīgākais un nozīmīgākais veikums ir saistīts ar skatuves iekārtojumu Valmieras Drāmas teātrī. Pirmie ievērojamākie un pazīstamākie ar P. Rozenberga vārdu saistītie iestudējumi ir režisora P. Lūča reālistiskie un sadzīviskie Hellas Vuolijoki (Hella Maria Wuolijoki) lugu “Niskavuori saimnieces jaunība” (Niskamäe noorperenaine, 1973) un “Niskavuori Heta” (Niskamäe Heta, 1974), Harija Gulbja lugas “Cīrulīši” (1975) un Ilzes Indrānes darba “Zemesvēzi dzirdēt” (1986) uzvedumi. Būtisks P. Rozenberga veikums bija arī režisora P. Lūča Viļa Lāča romāna “Zvejnieka dēls” prozas dramatizējuma iestudējuma dekorācijas (1976) teātrī Ugala (Ugala teater) Vīlandē, Igaunijas PSR. P. Rozenbergs kā pastāvīgais scenogrāfs noteica stabilu Valmieras teātra scenogrāfijas rokrakstu.
Nozīmīgākās scenogrāfa aktivitātes un oriģināli scenogrāfiskie risinājumi izpaudās kopdarbos sadarbībā ar režisoru Valentīnu Maculēviču, kad mākslinieks sasniedza augstāko kvalitāti savā scenogrāfa darbībā. Tomēr kopumā P. Rozenberga scenogrāfijas raksturo diezgan pieticīgs fantāzijas lidojums, jo viņš vairāk tiecās skatuvi noformēt izdekorējot, nekā radīt mākslinieciski aktīvu vidi. Vienlaikus, pārlieku pakļaujoties V. Maculēviča prasībām par izrāžu vizuālo noformējumu, radās dažādas domstarpības, jo P. Rozenbergs nepiedāvāja oriģinālus scenogrāfiskos risinājumus.
P. Rozenbergs ir veidojis scenogrāfiju šādiem V. Maculēviča uzvedumiem: Vladimira Majakovska (Владимир Владимирович Маяковский) “Pirts” (Баня, 1978), Kazimiera Sajas (Kazimieras Saja) “O, Klemenss!” (O, Klemens!) un “Liesmojošā bumbiere” (Liepsnojanti kriaušė, abi 1979), Azata Abduļina (Азат Хамматович Абдуллин) lugai “Trīspadsmitais priekšsēdētājs” (Тринадцатый председатель,1980), Raiņa “Spēlēju, dancoju” (1981) un “Mīla stiprāka par nāvi” (1983), Gunāra Priedes “Mācību trauksme” (1986), Rūdolfa Blaumaņa “Pazudušais dēls” (1990) un Mārtiņa Brauna un Kārļa Skalbes mūziklam “Kaķīša dzirnaviņas” (1991).
20. gs. 80. gados P. Rozenbergs bija aktīvs Cēsu mākslas dzīves rosinātājs. Nozīmīgākās realizētās idejas bija Starptautiskais akvarelistu plenērs (1982–2008), Plakātu dienas (1980–1990) un kopā ar Armīnu Lejiņu konkursizstāde “Komiskais mākslā” (1987–1989). Nozīmīga bija arī P. Rozenberga darbība, lai plašāk attīstītu efektīvāku, Vidzemes mākslas tradīcijām atbilstošu mākslas izglītību Cēsu novadā. 1989. gadā viņš ar Cēsu rajona pašvaldību vienojās par Cēsu Bērnu mākslas skolas darba uzsākšanu Priekuļos. P. Rozenbergs arī uzrunāja pedagogus darbam.
Iecienītākā P. Rozenberga glezniecības tehnika bija akvarelis; sev raksturīgā stilā viņš gleznoja Latvijas ainavas. Mākslinieks labi izprata ainavai raksturīgo un gleznojot izteiksmes līdzekļos prasmīgi aktivizēja savu izcelsmes un piederības kodu, reālistiski asociatīvi attēlojot izjustu konkrētas vietas ainavu (“Cēsu motīvs”, 1985, Cēsu vēstures un mākslas muzejs; “Gurzufas osta”, 1981, privātkolekcija). Akvareļu tehniskajam izpildījumam ir raksturīgs plānas krāsas pludinājuma trausls dziļums. P. Rozenbergs akvareļos bez pārspīlējumiem prata veiksmīgi uztaustīt nacionāli romantiska sentimenta stīgu, gleznojot ainavas ar vientuļām lauku rijām, klētīm un pirtiņām, arī Gaujas skatiem; nevainojamā pieredze akvareļglezniecības tehnoloģiskajos jautājumos šo darbu izpildījumā ļauj krāsai pāriet citā intensitātē un pārtapt maigā gaismā. Otra akvareļu stilistiskā līnija ir dinamiskas un ekspresīvi abstraktas krāsu kompozīcijas (“Abstraktā pilsēta”, 1982, privātkolekcija), kas romantiski sentimentālas domāšanas vietā piedāvā emocionāli brīvas uztveres interpretācijas iespējas. Šie gleznojumi zināmā mērā ir meditatīvi, pateicoties īpatnējai un izsmalcinātai krāsas izjūtai, kas ar dažādu krāsu un toņu ekspresīvi brīvu kārtojumu, materialitāti padara par garīgu vērtību.