Pirmajā oficiālajā ierakstu sesijā Dž. Vinsents un grupa ieskaņoja vairākas dziesmas, tostarp Woman Love un Be Bop a Lula, kas tika izdotas debijas singlā (1956). Lai arī mūziķi un viņu menedžeris par komerciāli daudzsološāku uzskatīja otro, ierakstu kompānija singla A pusei izvēlējās Woman Love. Tomēr vairums radio dīdžeju deva priekšroka B pusē iekļautajai Be Bop a Lula – vidēja tempa rokabilī dziesmai, kuras protagonists apjūsmo savu draudzeni. Konservatīvi noskaņotā publikā un medijos dziesmas teksta poētiskā un saturiskā kvalitāte līdz ar bezjēdzīgi kalambūrisko un bieži atkārtoto nosaukuma frāzi tika izsmieta kā rokenrola infantilisma apliecinājums, taču, pateicoties Dž. Vinsenta jutekliskajam, jauneklīgi izaicinošas enerģijas piesātinātajam dziedājumam un Blue Caps kompetentajai spēlei, tā sasniedza Billboard poptabulas septīto vietu, nodrošinot grupai iespēju piedalīties vienā no pirmajām slavenajām tā dēvētajām rokenrola spēlfilmām “Meitene nepalīdzēs” (The Girl Can’t Help It, režisors Frenks Tešlins, Frank Tashlin, 1956) un kļūstot par folklorisku rokenrola paaudzes vērtību.
Vēlāk Be Bop a Lula iedziedājušas dažādu tautību rokenrola prominences: amerikāņi Džerijs Lī Lūiss (Jerry Lee Lewis), Karls Pērkinss (Carl Perkins) un The Everly Brothers, anglis Klifs Ričards (Cliff Richard), francūzis Džonijs Halidejs (Johnny Hallyday), itālis Adriano Čelentano (Adriano Celentano), latvieši The Swamp Shakers un citi. Savukārt The Beatles mūziķa Pola Makartnija (Paul McCartney) memuāros minēts, ka tas bijis viņa pirmais 14 gadu vecumā nopirktais singls, turklāt dziesma bijusi arī otra Beatles līdera Džona Lenona (John Lennon) pusaudža gadu grupas The Quarrymen repertuārā. 60. gadu sākumā Be Bop a Lula, tāpat kā vairākus citus Dž. Vinsenta repertuāra skaņdarbus, izpildīja arī vēl mazpazīstamie The Beatles, bet pēc grupas izjukšanas Dž. Lenons un P. Makartnijs to iekļāva soloalbumos.
Neraugoties uz Be Bop a Lula hrestomātisko statusu, tās autorpiederība ir neskaidra. Dažās intervijās Dž. Vinsents minējis, ka pats sacerējis dziesmas mūziku un tekstu, tomēr izplatītāks ir pieņēmums, ka mūziku, pēc motocikla avārijas ārstējoties flotes hospitālī, tiešām sacerējis Dž. Vinsents, bet tekstu, kura varones prototips bijusi kāda striptīza dejotāja, sarakstījis Donalds Greivzs (Donald Graves) – vēl viens hospitāļa pacients, kurš savas autortiesības par dažiem desmitiem dolāru pārdevis T. Deivisam. Vairumā izdevumu kā autori minēti Dž. Vinsents un T. Deiviss, bet dažreiz kā trešais līdzautors uzrādīts arī D. Greivzs, kura vārds rokmūzikas vēsturē figurē tikai šīs dziesmas dēļ.