Anglikānisma daudzveidība atspoguļojas liturģijā – sākotnēji gan Anglijā, gan ārpus tās normatīva bija Kopīgā lūgšanu grāmata (Book of Common Prayer). Līdz 19. gs. beigām Kopīgā lūgšanu grāmata bija iztulkota 198 valodās. Tajā ir maz iespēju variēt ar tekstiem. Tomēr pamazām anglikāņu baznīcas pasaulē vai nu revidēja esošo lūgšanu grāmatu, vai veidoja jaunas liturģijas. Mūsdienās vienā liturģiskā spektra galā ir draudzes, kuru dievnamos nav altāru un kuru mācītāji nelieto īpašus tērpus, dievkalpojumu stils ir neformāls, otrā – draudzes, kuru dievkalpojumu stils atgādina tradicionālas Romas katoļu mises pirms Otrā Vatikāna koncila. Anglijas baznīca 2000. gadā pieņēma dievkalpojumu kārtību (Common Worship), kas nosaka vispārīgus dievkalpojuma veidošanas principus, kurus var ļoti atšķirīgi īstenot. Ir tikai nedaudzi obligātie teksti – grēksūdzes lūgšana, svētā vakarēdiena konsekrācijas teksti un tamlīdzīgi –, bet arī tiem ir doti vairāki varianti. Šādas mūsdienu liturģijas meklē kompromisu, cenšoties nodrošināt pēc iespējas brīvu un radošu liturģisko telpu dažādu teoloģiju paušanai. Pagātnē cilvēki reti gāja pie dievgalda, bet 20. gs. izplatījās prakse svēto vakarēdienu svinēt katrā svētdienas dievkalpojumā. Anglikānisms pagātnē daudzviet ir funkcionējis kā valsts vai nacionālā baznīca, kas cenšas aptvert pēc iespējas vairāk iedzīvotāju. Tāpēc piederības kritēriji lielākoties ir bijuši definēti plaši. Kristība ir simbolisks akts, kas iezīmē kļūšanu par kristieti. Mūsdienās anglikāņi lielākoties krista zīdaiņus, tos apslakot. Evaņģelikālisma un harismātisma ietekmē ir draudzes, kuras pieaugušos krista pagremdējot. Trīskārša pagremdēšana bija noteikta 1549. gada Kopīgajā lūgšanu grāmatā, bet jau tās 1662. gada redakcijā ir abas iespējas – iemērkšana vai apslacīšana (ja bērns ir nevesels) –, turklāt nav minēts, ka tas jādara trīs reizes. Iesvētības (nereti skaidrotas kā brīdis, kad cilvēks, kas kristīts kā bērns, pēc apmācību procesa publiski apliecina savu ticību) anglikānismā veic bīskaps ar roku uzlikšanu. Anglikānismam izplatoties ārpus Eiropas, radās jauni, ar piederību saistīti jautājumi – piemēram, ko darīt poligāmijas gadījumā. Sākotnēji dominēja viedoklis, ka poligāmistus nedrīkst kristīt. Bīskaps Džons Kolenzo (John William Colenso), kurš 19. gs. iestājās par to, lai zulusu cilts vīriešiem būtu iespējams paturēt savas sievas, tika asi kritizēts. 1988. gada Lambetas konferences rezolūcijā teikts, ka, ja vietējai anglikāņu kopienai tas ir pieņemams, poligāmistus var kristīt – ar noteikumu, ka viņi vairāk neprecēsies, kamēr būs dzīvas pašreizējās sievas.
Anglikānismā nepastāv starptautiska centralizēta struktūra. Anglikāņu sadraudzība (Anglican Communion) apvieno 41 baznīcu provinci un piecas ārpusprovinces (extra-provincial areas). Starp ārpusprovincēm ir arī baznīcas, kuras anglikānismā integrējušās vēlāk, piemēram, Spānijas Reformētā episkopālā baznīca, kuru 1880. gadā dibināja bijušais katoļu priesteris Huans Kabrera (Juan Bautista Cabrera). Tajā pašā gadā līdzīga baznīca (Lusitāņu katoliski apustuliskā evaņģēliskā baznīca), kurai ir ārpusprovinces statuss, ar Amerikas Savienoto Valstu (ASV) Episkopālās baznīcas palīdzību tika dibināta Portugālē. Katra no provincēm ir autonoma. Kenterberijas arhibīskaps ir simbolisks šīs sadraudzības galva, taču viņš tiešā veidā nevar ietekmēt pasaules anglikāņu baznīcu iekšējo dzīvi. Viņš kā bīskaps tiek uzskatīts par pirmo starp līdzīgajiem (primus inter pares). Viņš reizi desmit gados sasauc Lambetas konferences (pirmā 1867. gadā), uz kurām tiek aicināti anglikāņu bīskapi no visas pasaules. Šīm sanāksmēm ir tikai konsultatīva loma. Līdzās Lambetas konferencēm pastāv arī Anglikāņu konsultatīvā padome (locekļi ir 2–3 delegāti no katras provinces; atšķirībā no citām Anglikāņu sadraudzības struktūrām šajā padomē piedalās arī laji) un anglikāņu provinču augstāko garīdznieku jeb primātu sanāksmes (latīņu primus – pirmais; anglikānismā – pasaules provinču vadītāji).