P. Saksa repertuārā bija daudz latviešu komponistu (Andreja Jurjāna, Jāņa Mediņa, E. Melngaiļa, Ādama Ores, J. Vītola u. c.), kā arī cittautu komponistu (Johannesa Brāmsa, Johannes Brahms, Edvarda Grīga, Edvard Hagerup Grieg; F. Šūberta; Roberta Šūmaņa, Robert Schumann, u. c.) dziesmas, latviešu tautasdziesmas, senebreju mūzika, kā arī citi skaņdarbi. Nozīmīgu vietu P. Saksa repertuārā ieņēma garīgā mūzika un sacerējumi par reliģiskām tēmām (piemēram, V. A. Mocarta Rekviēms, Requiem, 1792; Fēliksa Mendelszona Bartoldi, Jakob Ludwig Felix Mendelssohn Bartholdy, oratorija “Paulus”, Paulus, 1836; Džovanni Batista Pergolezi, Giovanni Battista Pergolesi, Stabat Mater, 1736, u. c. skaņdarbi).
Karjeras laikā P. Sakss iestudēja arī vairākas operu lomas. Viņa repertuārā bija Bogdans Sobiņins Mihaila Gļinkas (Михаил Иванович Глинка) “Dzīvību par caru” (Жизнь за царя, 1836); Fentons Oto Nikolai (Carl Otto Ehrenfried Nicolai) “Jautrās vindzorietes” (Die lustigen Weiber von Windsor, 1849), kā arī citas lomas.