Atšķirībā no ASV Ziemeļos (Detroitā, Mičiganas pavalsts) bāzētās kompānijas Motown izteikti urbānās popsoula ievirzes, vairums Stax mākslinieku repertuāra attiecināms uz t. s. Dienvidu soula (Southern soul), jeb dziļā soula (deep soul) stilistiku un izcēlās ar tiešākām gospeļa, blūza un kantrī ietekmēm un autentiskāku, agrīnajam R&B tuvu emocionālo pirmreizīgumu. Viens no Stax galvenajiem dziesmu autoriem un producentiem, grupas Booker T. & the M.G.’s ģitārists Stīvs Kropers (Steve Cropper) vairākkārt atzinis, ka daudzu viņa sacerējumu pamatā bijuši laicīgā kontekstā pārstrādāti aizguvumi no Dienvidu baznīcās skandētām gospeļhimnām. Raksturīga Stax ieskaņojumu pazīme bija pūšamo instrumentu izmantojums ritmiskās pulsācijas un melodiskās līnijas akcentēšanai, kā arī biežs elektroērģeļu Hammond pielietojums. Svarīgs faktors bija arī Stax ierakstu studijas akustiskā specifika, ko lielā mērā veicināja kādreizējās kinozāles slīpā grīda (studija atradās izbijuša kinoteātra ēkā); 60. gados akustisko īpašību dēļ par iespēju strādāt Stax studijā interesējās arī The Beatles, bet 70. gados tur vairākus albumus ieskaņoja Elviss Preslijs (Elvis Presley).
Gan kompānijas vadībā, gan tās mūziķu starpā valdīja ASV Dienvidu reģionā reti sastopama rasu līdzāspastāvēšana. Abi Stax īpašnieki bija baltādaini, bet vairums vadošo darbinieku, tāpat arī izpildītāju – melnādaini. Savukārt Stax studijas grupa Booker T. & the M.G.’s, kas dzirdama vairumā kompānijas ieskaņojumu, sastāvēja no diviem melnajiem un diviem baltajiem mūziķiem.