1950. gadā Dž. Mārtins kļuva par ierakstu kompānijas Parlophone Records vadītāja Oskara Prūsa (Oscar Preuss) asistentu; Parlophone bija lielas un konservatīvas kompānijas EMI filiāle, kas izdeva dažādu žanru ierakstus, taču tās tirgus pozīcijas bija vājas. Sākotnēji Dž. Mārtina kompetencē bija klasiskās mūzikas ieskaņojumu pārraudzība, vēlāk arī džeza un britu tradicionālās mūzikas repertuārs.
1955. gadā Dž. Mārtins kļuva par Parlophone vadītāju un turpmāk kompānijas statuss mūzikas industrijā uzlabojās. Īpaši veiksmīga bija pievēršanās komēdijas žanram, ieskaņojot humoristiskus aktieru (t. sk. arī vēlāko teātra un kino prominenču Pītera Ustinova, Peter Ustinov; Pītera Sellersa, Peter Sellers; Spaika Miligena, Spike Milligan, Dadlija Mora, Dudley Moore, u. c.) priekšnesumus. Kaut arī, atšķirībā no mūsdienām, producenta darbs tolaik bija vairāk saistīts nevis ar radošo un tehnisko procesu, bet sesiju plānošanu un organizēšanu, šie komēdijieraksti, kuros daudz pielietoti dažādi skaņu efekti un netradicionāli ieskaņošanas paņēmieni, Dž. Mārtinam ļāva apgūt neordināras studijas darba iemaņas, kādu nebija vairumam viņa kolēģu.
50. un 60. gadu mijas periodā, par industrijas vadošo tendenci kļūstot orientācijai uz pusaudžu un jauniešu auditoriju, arī Dž. Mārtins par prioritāti izvirzīja gados jaunu izpildītāju piesaistīšanu. Sākotnēji Parlophone panākumi šajā virzienā bija pieticīgi, taču 1962. gadā Dž. Mārtins noslēdza līgumu ar Liverpūles grupu Beatles. Iepriekš to bija atraidījušas visas vadošās britu ierakstu kompānijas, taču dažos nākamajos gados, lielā mērā pateicoties Dž. Mārtina vadībā tapušiem ierakstiem, Beatles piedzīvoja strauju popularitātes kāpumu, kļūstot par vienu no visu laiku slavenākajām grupām, kuras ietekme un autoritāte arī 21. gs. saglabājusies ļoti augsta.
60. gadu 1. pusē panākumus guva arī Dž. Mārtina producēti Sillas Blekas (Cilla Black); Billija Dž. Kreimera (Billy J. Kramer); Gerry & the Pacemakers u. c. ar Beatles un grupas menedžeri Braienu Epstainu (Brian Epstein) saistītu Liverpūles mūziķu ieskaņojumi. 1963. gadā viņa producējumi 37 nedēļas ieņēma britu singlu tabulas 1. pozīciju, savukārt Parlophone izvirzījās par vadošo ierakstu kompāniju.
1965. gadā Dž. Mārtins pēc ieilgušām nesaskaņām ar EMI vadību, Parlophone atstāja (bet turpināja strādāt ar Beatles) un, piesaistot vēl dažus bijušos EMI darbiniekus, nodibināja neatkarīgu producentu kompāniju Associated Independent Recording (AIR), kurā darbojās visas turpmākās karjeras laikā.