LP ieskaņošana sākās 26.09.1970., dažas dienas pēc Dž. Lenona un J. Ono atgriešanās Anglijā, un turpinājās līdz 23.10.1970. Sesijas pārsvarā notika studijā Abbey Road Londonā, epizodiski arī Dž. Lenona un J. Ono mājas studijā ārpus pilsētas.
Kaut John Lennon / Plastic Ono Band kā autora pirmais darbs pēc Beatles izjukšanas, turklāt arī pirmais solodziesmu albums, aizsāka jaunu Dž. Lenona jaunrades periodu, par tuvākajiem līdzdalībniekiem tā tapšanā viņš izvēlējās sen pazīstamus un personīgi tuvus kolēģus: Beatles bundzinieku Ringo Stāru (Ringo Starr) un basģitāristu Klausu Formanu (Klaus Voormann) – grupas draugu un līdzgaitnieku kopš pirmsslavas perioda Hamburgā (Vācija); pats Dž. Lenons dziedāja, kā arī spēlēja akustisko un elektrisko ģitāru un klavieres. Dažos skaņdarbos šim trio ar klavierspēli pievienojās Billijs Prestons (Billy Preston) un F. Spektors, kuri bija piedalījušies arī nesen iznākušajā Beatles albumā Let It Be. Šo partneru izvēli noteica gan jauno dziesmu izteikti personiskais raksturs, gan vēlme tām nodrošināt impulsīvu, emocionāla pirmreizīguma un neatliekamības caurstrāvotu skanējumu, ko būtu grūti panākt lielākā sastāvā ar mazāk pazīstamiem mūziķiem.
Par F. Spektora devumu LP producēšanā sesiju dalībnieku starpā nav vienprātības. Dž. Lenons savulaik par viņu izteicies kā galveno producentu, bet R. Stārs dokumentālā filmā “Klasiskie albumi. John Lennon / Plastic Ono Band” (Classic Albums. John Lennon / Plastic Ono Band, 2008) stāsta, ka F. Spektora ieguldījums bijis neliels – par procesa tehnisko nodrošinājumu rūpējušies studijas inženieri, bet ieskaņoto materiālu miksējis pats Dž. Lenons. Savukārt J. Ono apgalvojusi, ka F. Spektors sesijās iesaistījies, kad darbs jau bijis pāri pusei, piebilstot – ja viņš albuma tapšanā būtu piedalījies kopš sākuma, tas izklausītos ievērojami citādāk. Šo pieņēmumu apstiprina fakts, ka LP nepiemīt F. Spektora profesionālajam rokrakstam raksturīgi vērienīgais, tā dēvētais skaņas sienas skanējums.
Atšķirībā no daudzu Beatles ierakstu izsmalcinātības, Plastic Ono Band skanējums ir robusti vienkāršs, bez īpašas apstrādes, ar minimālu studijas efektu pielietojumu. Dziesmas ierakstītas, vienlaikus spēlējot visam trio, taču iztiekot bez intensīvas iepriekšējas gatavošanās un izpildījuma kļūdu labošanas; tiecoties pēc kopskanējuma spontanitātes un vienotības, arī vokālu Dž. Lenons parasti ieskaņoja reizē ar instrumentālo pavadījumu, taču vairumā gadījumu tas vēlāk iedziedāts no jauna. Filmā “Klasiskie albumi. John Lennon / Plastic Ono Band” R. Stārs arī stāsta, ka pavadījuma vienkāršība pirmoreiz ļāvusi pilnībā atklāties Dž. Lenona balss emocionalitātei, un, kaut arī viņa psiholoģiskais stāvoklis bijis ļoti trausls, trio saskaņa un sesiju gaisotne bijusi viegla un brīva, bez spriedzes un domstarpībām.
Četrās nedēļās tika ieskaņotas 10 no LP iekļautajām 11 dziesmām (My Mummy’s Dead albumā skan demoversijā, ko Dž. Lenons ierakstījis terapijas kursa laikā ASV), kā arī J. Ono debijas soloalbums Yoko Ono / Plastic Ono Band – gan Dž. Lenona, gan J. Ono LP nāca klajā vienā dienā, ar gandrīz identisku noformējumu.