Karjeras laikā Ā. Kaktiņš iestudējis ap 100 operu lomu. Viņa repertuārā bija Amfortass, Hanss Sakss, Kurvenāls un Volframs fon Ešenbahs R. Vāgnera “Parsifāls” (Parsifal, 1882), “Tristans un Izolde” (Tristan und Isolde, 1865), “Nirnbergas meistardziedoņi” (Die Meistersinger von Nürnberg, 1868) un “Tanheizers” (Tannhäuser und der Sängerkrieg auf Wartburg, 1845); Dons Pizarro vācu komponista Ludviga van Bēthovena (Ludwig van Beethoven) “Fidelio” (Fidelio, 1805); Dzirnavnieks krievu komponista Aleksandra Dargomižska (Александр Сергеевич Даргомыжский) “Nāra” (Русалка, 1856); Eskamiljo franču komponista Žorža Bizē (Alexandre César Léopold Bizet) “Karmena” (Carmen, 1875); Jago un Renato Dž. Verdi “Otello” (Otello, 1887) un “Masku balle” (Un ballo di maschera, 1859); Johanaāns vācu komponista Riharda Štrausa (Richard Georg Strauss) “Salome” (Salome, 1905); Ruslans krievu komponista Mihaila Gļinkas (Михаил Иванович Глинка) “Ruslans un Ludmila” (Руслан и Людмила, 1842); Skarpija itāļu komponista Džakomo Pučīni (Giacomo Antonio Domenico Michele Secondo Maria Puccini) “Toska” (Tosca, 1900); Tomskis P. Čaikovska “Pīķa Dāma” (Пиковая дама, 1890), kā arī daudz citu lomu. Bez tam Ā. Kaktiņa repertuārā bija daudz latviešu komponistu (A. Kalniņa, Jāņa Mediņa, J. Vītola u. c.) un cittautu komponistu (M. Gļinkas, norvēģu komponista Edvarda Grīga, Edvard Hagerup Grieg; austriešu komponista Franča Šūberta, Franz Peter Schubert; vācu komponista Roberta Šūmaņa, Robert Alexander Schumann, u. c.) dziesmas, kā arī latviešu tautasdziesmas.