20. gs. 70. gadu sākumā B. Vizerss pārliecinoši iekļāvās dažādu laikmetu afroamerikāņu mūzikas žanrus apvienojošā procesā, kas rezultējās soula mākslinieciskajā un idejiskajā uzplaukumā, radot muzikālu tradīciju, kas kalpojusi par pirmavotu visu nākamo paaudžu melnās mūzikas pārstāvjiem. Labākajos darbos B. Vizerss sevi apliecināja ne vien kā spilgtu, muzikāli erudītu autoru un izpildītāju, bet arī vērīgu ikdienas norišu un līdzcilvēku vērotāju. Atšķirībā no daudziem citiem soula un R&B mūziķiem, iztiekot gan bez tiešas sociālpolitiskas kritikas, gan bez apolitiska eskeipisma, viņš bieži pievērsās tā dēvētā mazā cilvēka problemātikai, skarot eksistenciāli nozīmīgas, bet populārajā mūzikā vēl reti risinātas tēmas, kā draudzība (Lean on Me; Friend of Mine), ģimenes un paaudžu kopība (Grandma’s Hands), vīriešu emocionalitāte un ievainojamība (Ain’t No Sunshine; I Hope She’ll Be Happier), alkoholisms (Better off Dead), lielpilsētas geto ikdiena (Harlem) un kara veterānu liktenis (I Can’t Write Left Handed). Arī B. Vizersa dziedājumam nepiemita soulmūzikā bieži izplatītais, uz erotisma robežas balansējošais juteklīgums, bet gan nosvērti vīrišķīga emocionalitāte un jutīgums.
Kaut ievērojama muzikāla kvalitāte piemīt visai B. Vizersa diskogrāfijai, viņa spilgtākie darbi, kas aktualitāti saglabājuši arī mūsdienās, ir trīs pirmie Sussex Records apgādā tapušie studijas albumi, kā arī koncertalbums Live at Carnegie Hall (1973).