1956. gadā B. Bekaraks kā komponists sāka strādāt t. s. Brilla namā (Brill Building) Ņujorkā – mūzikas industrijas citadelē, kur darbojās daudzi autori, aranžētāji un izdevēji. Šeit par viņa radošo partneri kļuva tekstu autors Hals Deivids (Hal David). Jau starp abu pirmajiem kopīgajiem sacerējumiem bija vairākas veiksmīgas dziesmas, t. sk. Perija Komo (Perry Como) dziedātā Magic Moments, kas izvirzījās Lielbritānijas topa līderpozīcijā un vēlāk kļuvusi par populārās mūzikas standartu. Desmitgades turpinājumā abi sacerēja virkni skaņdarbu (What the World Needs Now Is Love; This Guy’s in Love with You; The Look of Love; Wives and Lovers; I Just Don’t Know What to Do with Myslef; I’ll Never Fall in Love Again u. c.), kas guva ievērību dažādu mākslinieku sniegumā (t. sk. F. Sinatra; Tonijs Benets, Tony Bennett; Elviss Preslijs, Elvis Presley; Džekija DeŠenona, Jackie DeShannon; Herbs Alperts, Herb Alpert). Turklāt, atšķirībā no citiem Brilla nama profesionāļiem (Kerola Kinga, Carole King, un Džerijs Gofins, Gerry Goffin; Džerijs Lībers, Jerry Lieber, un Maiks Stollers, Mike Stoller, u. c.), kuri, sekojot industrijas tendencēm, galvenokārt rakstīja pusaudžu auditorijai, B. Bekaraks ar H. Deividu orientējas uz jauniem pieaugušajiem.
Kaut arī abi strādāja ar daudziem izpildītājiem, ciešākā sadarbība izveidojās ar soula un popmūzikas dziedātāju Dionu Vorviku (Dionne Warwick), kuras vokālās spējas B. Bekaraks ievēroja 60. gadu sākumā, producējot vairākus dūvapa un R&B grupas The Drifters ierakstus. Šajās sesijās jaunajai dziedātājai bija fona vokālistes loma, taču turpmāk viņa kā soliste baudīja plašus panākumus ar B. Bekaraka un H. Deivida dziesmām, ko vēlāk savā repertuārā pārņēma daudzi citi izpildītāji (Anyone Who Had a Heart kļuva par Sillas Blekas, Cilla Black, lielāko hitu, slavenas Walk on By interpretācijas ieskaņojuši Dastija Springfīlde, Dusty Springfield, un Aizeks Heiss, Isaak Hayes, bet I Say a Little Prayer bija viens no A. Frenklinas, veiksmīgākajiem singliem).
1968. gadā B. Bekaraks un H. Deivids ar panākumiem debitēja Brodvejas muzikālajā teātrī, sacerot Billija Vaildera (Billy Wilder) kinokomēdijas “Dzīvoklis” (The Apartment, 1960) motīvos balstītu mūziklu “Solījumi, solījumi” (Promises, Promises), kura tituldziesma kļuva par D. Vorvikas kārtējo hitu; 1982. gadā mūzikls iestudēts arī Valsts Rīgas operetes teātrī (režisore Irēna Bauma).
60. gadu vidū B. Bekaraks arī uzsāka ierakstu mākslinieka karjeru, izdodot vairākus albumus, kuros viņa slavenākās kompozīcijas dzirdamas orķestra aranžējumos ar autora klavierspēli.

Bērts Bekaraks un Diona Vorvika koncertā "AIDS Concert '88". Vašingtona, ASV, 12.06.1988.
Fotogrāfs Ron Sachs. Avots: CNP/Getty Images, 1470777862.