Principiālu pavērsienu eirodisko evolūcijā aizsāka D. Sammeres 1977. gada singls I Feel Love – Dž. Morodera, P. Belota un D. Sammeres sacerēta dziesma, kas tapusi Dž. Morodera Minhenes ierakstu studijā Musicland un no vairuma agrāko disko skaņdarbu atšķīrās ar straujāku tempu un populārās mūzikas pamatplūsmā vēl nedzirdēti elektronisku skanējumu, metronomiski monotonu ritmu un daudzkārt atkārtotām programmētām basa sekvencēm. I Feel Love un tai sekojušie Dž. Morodera un citu ar Musicland saistītu autoru-producentu (P. Bellots; Kīts Forsijs, Keith Forsey; Matss Bjerklunds, Mats Björklund; Harolds Faltermeiers, Harold Faltermeyer) sacerējumi un/vai producējumi, un tiem piemītošā elektronisko bītu kombinācija ar D. Sammeres spēcīgo, emocionāli ietilpīgo balsi dziedātājai nodrošināja disko “karalienes” statusu, veicinot “Minhenes skaņas” popularitāti ne vien Eiropā, bet arī ASV. Straujā tempa un enerģiskā izpildījuma dēļ amerikāņu prese šo mūziku dēvēja par HI-NRG (high energy, no angļu ‘lielā enerģija’) – sākotnēji lietots kā eirodisko sinonīms, vēlāk šis termins kļuva par pastāvīga deju mūzikas novirziena apzīmējumu.
Savukārt Dž. Moroders un viņa līdzgaitnieki turpmāk strādāja ar daudziem māksliniekiem (ieskaitot amerikāņus Airīnu Karu, Irene Cara; Sparks un Blondie), kas ne vienmēr bija primāri piederīgi deju mūzikas estētikai, taču šajā sadarbībā apguva arī eirodisko skanējumu. Ievērojami agrīnā eirodisko paraugi ir arī paša Dž. Morodera albumi From Here to Eternity (1977) un E=MC2 (1979), kā arī Minhenes sesijmūziķu projekta Münich Machine 70. gadu ieraksti.
Otra ievērojamākā persona 70. gadu VFR disko apritē bija F. Farians, kurš, tāpat kā Dž. Moroders, mūzikas karjeru bija sācis, dziedot šlāgeru repertuāru. F. Fariana darbībai nepiemita Dž. Morodera novatorisms un ietekme, taču, būdams ne vien Boney M. izveidotājs, bet arī citu izpildītāju (Džilla, Gilla; Eruption; Far Corporation) producents, arī viņš ievērojami veicināja vācu disko starptautisko izplatību.
Lielākās slavas gados ar Rietumberlīnes apgādu Ariola Records un vācu autoru-producentu Antoniju Monnu (Anthony Monn) strādāja franču dziedātāja Amanda Līra (Amanda Lear) – viens no viņas veiksmīgākiem albumiem Never Trust a Pretty Face (1979) ieskaņots Dž. Morodera studijā Musicland Minhenē.
Pazīstami izpildītāji bija arī Frankfurtes meiteņu trio Arabesque (tā dalībniece Sandra Lauere, Sandra Lauer, plašāk zināma kā Sandra, 80. gados kļuva par vienu no populārākajām eiropopa dziedātājām), kā arī Saragossa Band un Dschinghis Khan no Minhenes. 80. gadu sākumā panākumus guva Ķelnes puišu trio Bad Boys Blue, kas darbojās producenta un autora Tonija Hendrika (Tony Hendrik) vadībā, un Goombay Dance Band no Hamburgas, kas, līdzīgi Boney M., disko ritmus un melodisku popu variēja ar Karību mūzikas inspirācijām.
80. gadu vidū, deju ritmus apvienojot ar sintpopu un šlāgermūziku, jaunu impulsu eirodisko popularitātei deva Rietumberlīnes duets Modern Talking. Desmitgades otrajā pusē, Modern Talking uz laiku pārtraucot darbību, dueta dalībnieks Dīters Bolens (Dieter Bohlen), kurš šajā laikā bija panākumiem bagātākais Eiropas disko autors un producents, muzicēja līdzīgas ievirzes grupā Blue System, kā arī sacerēja un producēja dziedātājas K. K. Kečas (C. C. Catch) veiksmīgākos albumus un singlus.