Kaut vairumu glamroka mūziķu vienoja aizraušanās ar karnevālisku vizualitāti, tā muzikālajā estētikā dominēja divi atšķirīgi virzieni. Vienu – izteikti komerciālu rokmūziku, kurā agrīnais rokenrols apvienots ar pusaudžu popmūziku – pārstāvēja T. Rex; Slade; Sweet; S. Kvatro; Mud; Kenny, The Rubettes un citi – zīmīgi, ka šie mūziķi, kas glamroka estētiku iemiesoja vistīrākajā veidā, ar retiem izņēmumiem nespēja gūt panākumus otrā lielākajā mūzikas tirgū ASV un to karjeras apsīka līdz ar žanra popularitātes krišanos. Otru – mākslinieciski un intelektuāli komplicētāku un ilgtspējīgāku novirzienu veidoja D. Bovijs; L. Rīds; Roxy Music; Mott the Hoople; Sparks; Queen un citi mūziķi, kuru jaunradē glamroks bija pārejoša epizode un parasti tika izmantots par radošu ingredientu ārtroka vai hārdroka eksperimentos.

Slade uzstāšanās Ziemassvētku televīzijas šovā. Hilversuma, Nīderlande, 12.1973.
Fotogrāfs Gijsbert Hanekroot. Avots: Redferns/Getty Images, 103738179.
Glamroka lielākās popularitātes laikā tā pārstāvjiem tika pieskaitīti arī mūziķi, kuri gan lietoja žanra ārējo atribūtiku (parasti bižutēriju un kosmētiskus spīdumus), bet tā muzikālos parametrus neizmantoja vai izmantoja maz – Eltons Džons (Elton John); Rods Stjuarts (Rod Stewart); The Rolling Stones un citi.
Savukārt mūziķi ar īpaši grotesku ārējo veidolu, kurš nereti aizēnoja muzikālo sniegumu, iemiesoja glamroka stilistiku, kas reizēm dēvēta par gliterroku (glitter rock – angļu ‘spožais, mirdzošais roks’, pēc spilgtākā pārstāvja Gerija Glitera, Gary Glitter, un viņa kādreizējās pavadītājgrupas Glitter Band).